نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

همکاری نتفلیکس با خالقان Big Mouth برای ساخت انیمیشن Human Resources

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که در حال ساخت انیمیشن Human Resources، اثر جدید خالقان سریال Big Mouth است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس در حال ساخت یک انیمیشن سریالی جدید است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه Netflix در گسترش همکاری خود با سازندگان سریال Big Mouth، سفارش ساخت یک سریال انیمیشنی جدید به‌نام Human Resources را داده است. نیک کرول، سازنده انیمیشن Big Mouth، وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی بزرگسالانه را بر عهده دارد. او همچنین یکی از صداپیشگان انیمیشن Human Resources به‌همراه اندرو گلدبرگ، مارک لوین و جنیفر فلاکت، خواهد بود. کلی گالوسکا، نویسنده و تهیه کننده سریال Big Mouth و سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) نیز به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در این انیمیشن سریالی جدید حضور خواهد داشت. سریال Human Resources به یک سریال انیمیشنی کمدی در مورد محل کار در دنیای هیولاها توصیف شده است. همچنین نتفلیکس یک تیزر بسیار کوتاه از این انیمیشن را نیز منتشر کرده که حاوی اطلاعات و تصاویر زیادی نیست و شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Human Resources بخشی از قرارداد چند جانبه نتفلیکس با استودیوی انیمیشن‌سازی Brutus Pink که به کرول، گلدبرگ، لوین و فلاکت تعلق دارد، برای ساخت چهار انیمیشن سریالی و بلند بوده است که پیش از این نتفلیکس طبق این قرارداد از تمدید سریال Big Mouth برای سه فصل دیگر و تا فصل ششم خبر داده بود. بااین حال، هنوز زمانی برای انتشار انیمیشن Human Resources اعلام نشده است. به‌تازگی فصل سوم انیمیشن Big Mouth نیز منتشر شده که توانسته با تحسین منتقدان و بینندگان نیز مواجه شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده