نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نتفلیکس سریال Big Mouth را برای سه فصل دیگر تمدید کرد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Big Mouth برای سه فصل دیگر خبر داده تا این سریال انیمیشنی تا فصل ششم ادامه داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Big Mouth برای سه فصل دیگر تمدید شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که این سریال انیمیشنی بزرگسالانه برای سه فصل دیگر تمدید شده و همچنین این سرویس استریم اعلام کرد که با استودیوی انیمیشن‌سازی تازه تاسیس Brutus Pink که به نیک کرول، اندرو گلدبرگ، مارک لوین و جنیفر فلاکت، تعلق دارد، قراردادی چند ساله و چند جانبه امضا کرده که طبق آن، Brutus Pink وظیفه دارد تا انیمیشن‌های سریالی و سینمایی را برای شبکه Netflix تولید و منتشر کند. انیمیشن Big Mouth یک انیمیشن سریالی نیم ساعته است که تمرکز آن روی جذاب‌ترین کابوس‌های نوجوانان در دوران بلوغ آن‌ها است و در واقع هدف سریال نمایش مشکلات نوجوانان در این سنین است.

تاکنون دو فصل از سریال Big Mouth تولید و منتشر شده که با استقبال منتقدان و بینندگان شبکه نتفلیکس نیز مواجه شده است. نتفلیکس پیش از این از تمدید این سریال برای فصل سوم خبر داده بود و حال در یک اقدام کم سابقه، انیمیشن Big Mouth برای فصل چهارم، فصل پنجم و فصل ششم نیز تمدید شده است. همچنین یک قسمت ویژه نیز از این انیمیشن سریالی تولید و منتشر و در مجموع ۲۱ قسمت از سریال Big Mouth تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شده است که فصل سوم ان نیز در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و قابل انتظار است سه فصل پس از آن نیز با همین تعداد قسمت تولید و منتشر شوند.

همچنین سریال Big Mouth تاکنون نامزد دریافت ۲ جایزه امی نیز شده است. نیک کرول، جان مولانی، جسی کلین، جیسون منتزوکس، جنی سلیت، فرد ارمیسن، مایا رودولف و جردن پیل، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Big Mouth حضور داشته و صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشته‌اند. کرول، گلدبرگ، لوین و فلاکت وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی را نیز بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده