نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

حامد عنقا درباره سریال آقازاده صحبت کرد

حامد عنقا، تهیه‌کننده و نویسنده سریال آقازاده اخیرا از اهداف تیم سازنده و مضمون این سریال صحبت کرده است.

سریال «آقازاده» قرار است حاصل همکاری جدید حامد عنقا و بهرنگ توفیقی باشد. کارگردان این سریال بهرنگ توفیقی و وظیفه تهیه، طراحی و نگارش آن برعهده حامد عنقا است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، حامد عنقا اخیرا درباره مضمون سریال «آقازاده» صحبت کرده و به نوعی اهداف تیم سازنده از ساخت این سریال را شرح داده است. حامد عنقا درباره موضوع سریال «آقازاده» گفت:

علی رغم حرف‌ها، حساسیت‌ها و شایعاتی که برخی پیرامون «آقازاده» شکل داده‌اند، سعی می کنیم سریالی را با یک موضوع به شدت روز بسازیم؛ به شکلی که حال و هوای سریال‌هایی مثل «قلب یخی» و... را داشته باشد. موضوعاتی را در این سریال می‌گوییم که لازم است مردم بدانند و درباره چیزهایی است که آنها با گوشت و پوستشان احساس می‌کنند اما پشت پرده‌اش را نمی‌دانند.

حامد عنقا اضافه کرد:

ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی‌سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد؛ حتی سریالی نمی‌سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید.

نیکی کریمی سینا مهراد امیر آقایی

حامد عنقا در نهایت گفت:

در عین حال که قصه‌ای ملتهب و پیچیده را روایت می‌کنیم، مفهوم اولیه و اصلی‌مان حیا است و همه این داستان پروپیچ و خم، در ستایش وجود مقدس امام رضا (ع) ساخته می‌شود و این پروژه به نام ایشان سند خورده است.

سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با بازی امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، امین حیایی و نیکی کریمی در حال ساخت است. حامد عنقا و بهرنگ توفیقی پیش از این سابقه ساخت سریال «پدر» را دارند. شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های حامد عنقا در مقام تهیه‌کننده سریال «آقازاده» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده