// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Gwent: The Witcher Card Game تا Layers of Fear

این هفته از بازی معمایی و جذاب A Case of Distrust گرفته تا دو بازی Golden Tee Golf و Pixel Manager: Football 2020 را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان هفته اول آبانماه، بازی‌های متنوعی روی پتلفرم موبایل عرضه شد که بعضی از آن‌ها، آثار نام‌آشنایی است که در گذشته در اختیار کاربران کامپیوتر و کنسول‌های خانگی قرار گرفته بود. دراین‌میان اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون Spiritwish می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران بازی های بتل رویال می‌توانند بازی آیفون و اندروید Ride Out Heroes را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته اول آبان ماه خواهیم داشت. 

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

A Case of Distrust

A Case of Distrust

در بازی A Case of Distrust، بازیکن در نقش کارآگاهی قرار می‌گیرد که باید در صحنه جرم به‌دنبال سرنخ‌های مختلفی بگردد و در انتها، آن‌ها را کنار یکدیگر قرار دهد تا معمای هر پرونده را حل کند.

دانلود بازی A Case of Distrust

Asteroid Commando

Asteroid Commando

Asteroid Commando یک بازی آرکید و Shoot ‘em Up است که در جریان آن بازیکنان باید در فضا و سیارات مختلف به‌دنبال الماس بگردند. نکته‌ی جالب این است که می‌توانید Asteroid Commando را روی اپل واچ هم تجربه کنید.

دانلود بازی Asteroid Commando

Chicken.io

Chicken.io

در بازی Chicken.io بازیکنان باید در ۹ جهان با هیولاهای مختلف مبارزه کنند و آن‌ها را از بین ببرند. همچنین تیم سازنده ۱۱ کاراکتر متفاوت را برای شما درنظر گرفته تا آن‌ها را در جریان ماجراجویی خود آزاد کنید.

دانلود بازی Chicken.io

Cower and Tremble

Cower and Tremble

Cower and Tremble، روایت‌گر جهانی است که توسط جاودانگی طلسم شده و روح و جسم تعدادی از انسان‌ها، از یکدیگر جدا شده است. وظیفه‌ی شما در بازی این است که به این طلسم پایان دهید.

دانلود بازی Cower and Tremble

CyberTac

CyberTac

CyberTac یک بازی هیجان‌انگیز در سبک ماشین‌جنگی (Vehicular Combat) است که در جریان آن بازیکنان باید سایر ماشین‌ها و وسایل نقلیه داخل بازی را از بین ببرند. طراحی و گرافیک موردی است که CyberTac را از سایر بازی‌های این سبک متمایز می‌کند.

دانلود بازی CyberTac

Golden Tee Golf

Golden Tee Golf

Golden Tee Golf را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های ورزشی با محوریت گلف دانست که در سه دهه گذشته تا به امروز، توانسته است بیش‌ از ۲۰ میلیون کاربر را به‌خود جذب کند. هم‌اکنون این بازی در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته تا تجربه‌ی لذت بخشی را کسب کنند.

دانلود بازی Golden Tee Golf

Gwent: The Witcher Card Game

Gwent: The Witcher Card Game

در میان بازی‌های کارتی عرضه شده، Gwent: The Witcher Card Game را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها دانست. در هفته اول آبان ماه، شاهد عرضه شدن این بازی برای گوشی‌های موبایل هستیم تا قشر وسیع‌تری از کاربران قادر به‌تجربه Gwent باشند.

دانلود بازی Gwent: The Witcher Card Game

Layers of Fear

Layers of Fear

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ترسناک هستید، بازی Layers of Fear می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد تا میزان نترسیدن خود را مورد آزمایش قرار دهید. در این بازی بازیکن وارد ذهن یک نقاش دیوانه می‌شود و باید راز پشت نقاشی‌های او را کشف کند.

دانلود بازی Layers of Fear

Pixel Manager: Football 2020

Pixel Manager: Football 2020

در بازی Pixel Manager: Football 2020، بازیکن هدایت تیمی را برعهده می‌گیرد که نزدیک به ورشکستگی و نابودی است. ازاین‌رو وظیفه دارید که آن‌ها را با مدیریت خود به بهترین جایگاه برسانید.

دانلود بازی Pixel Manager: Football 2020

Pool 8

Pool 8

اگر علاقه‌مند به بازی بیلیارد هستید، بازی Pool 8 که در هفته اول آبان ماه در دسترس قرار گرفته است، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد تا لحظات سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی را برای خود به‌وجود بیاورید. ساختار بازی به‌نحوی است که در هر مکان می‌توانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Pool 8

The Quest – Basilisk’s Eye

The Quest – Basilisk’s Eye

The Quest – Basilisk’s Eye روایت‌گر سرزمین انگامنین است که تمامی مردم و هیولاهای داخل آن بدون هیچ مشکلی درکنار هم زندگی می‌کنند. این در حالی است که با آمدن یک فرد شرور به نام باسیلیسک، تمامی معادلات به هم می‌ریزد و سرزمین انگامنین به آشوب کشیده می‌شود. حال شما وظیفه دارید تا جلوی این آشوب را بگیرید.

دانلود بازی The Quest – Basilisk’s Eye

Ria

Ria

بازیکن در بازی Ria هدایت یک شخص قدرتمند به نام ریا را برعهده می‌گیرد. وظیفه‌ی شما در این بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های جهان باز این است که هیولاها را از بین ببرید و زمین را برای زندگی اولین تمدن به‌جای امنی تبدیل کنید.

دانلود بازی Ria

Ride Out Heroes

Ride Out Heroes

Ride Out Heroes یک بازی بتل رویال است که تیم سازنده برای سرگرم کردن و ایجاد نوآوری، از کلاس‌های مبارزه‌ای مختلفی استفاده کرده است. کاراکترهای Ride Out Heroes هرکدام در یک کلاس مبارزه‌ای قرار گرفته و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دانلود بازی Ride Out Heroes

Spiritwish

Spiritwish

Spiritwish یک بازی MMO با المان‌های نقش‌آفرینی است که می‌توانید در آن هدایت کاراکترهای متفاوتی را برعهده بگیرید. ازاین‌رو باید تیم سه‌نفره خود را تشکیل دهید و با انجام مأموریت‌های مختلف، داستان بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Spiritwish

Stack Breaker: Crush & Blast

Stack Breaker: Crush & Blast

در جریان بازی Stack Breaker: Crush & Blast بازیکن باید با ازبین‌بردن بلوک‌های نارنجی رنگ، مسیر خود را به پایین‌ترین نقطه سازه‌ای که روی آن قرار دارد، پیدا کند. دراین‌میان باید حواس خود را جمع کنید که با بلوک‌های مشکی رنگ برخوردی نداشته باشید، زیرا آن‌ها شما را از بین می‌برند.

دانلود بازی Stack Breaker: Crush & Blast

Storyscape

Storyscape

Storyscape را می‌توان یک بازی داستان‌محور سینمایی دانست که تمامی تصمیم‌های شما در بازی، می‌تواند روند داستان‌سرایی را تغییر دهید. ازاین‌رو باید قبل از انتخاب هر گزینه، باید به پیامدهای احتمالی آن هم فکر کنید.

دانلود بازی Storyscape

Warsnake

Warsnake

تیم سازنده Warsnake قصد دارد یک تجربه‌ی نوستالوژی را در اختیار مخاطب قرار دهد. در این بازی بازیکن هدایت یک مار کوچک را برعهده می‌گیرد که با خوردن آیتم‌های مختلف، بزرگ‌تر از قبل می‌شود. همین مورد باعث می‌شود تا بازیکن به‌چالش کشیده شود.

دانلود بازی Warsnake

Zombie Blast Crew

Zombie Blast Crew

Zombie Blast Crew یک بازی زامبی‌محور است که در جریان آن بازیکنان باید زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرند. کاراکترهای بازی هرکدام مهارت و ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند و می‌توانید در ابتدای بازی شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دانلود بازی Zombie Blast Crew


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده