// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Layers Of Fear و Q.U.B.E. 2 را به رایگان از اپیک گیمز استور دانلود کنید

دو بازی Layers Of Fear و Q.U.B.E. 2 هم‌اکنون برای زمان محدودی در اپیک گیمز استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هر هفته می‌توانند بازی‌های مختلفی را به رایگان تجربه کنند و آثار رایگان این هفته دو بازی اول شخص بسیار متفاوت Layers Of Fear و Q.U.B.E. 2 هستند.

بازی Layers of Fear از  استودیو بلوبر تیم (Bloober Team)، اثری ترسناک با ویژگی ترس روان‌شناختی است که داستان نقاشی دیوانه را در خانه‌ای عجیب و غریب روایت می‌کند. در ابتدا این بازی با نام Layers of Fear برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شد و پس از آن سازنگان نسخه سوییچ آن را با نام Layers of Fear: Legacy معرفی کردند. در این بازی شما در ذهن یک نقاش حاضر می‌شوید و به‌دنبال دلایل دیوانگی او می‌روید. وقایع این بازی در قرن نوزدهم رخ می‌دهد؛ جایی که مناطق مدام در حال تغییر است. شما باید در میان ترس‌ و وحشت این نقاش قرار بگیرید تا بتوانید آخرین اثر وی را که مدت زمان زیادی است در حال کار روی آن است، به پایان برسانید.

 اولین نسخه بازی Q.U.B.E. در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و در سال گذشته استودیو Toxic Games دنباله‌ی این بازی، بازی معمایی اول شخص Q.U.B.E. 2 را منتشر کرد. بازیکنان در بازی Q.U.B.E. 2 هدایت کاراکتری با نام املیا کراس را بر عهده می‌گیرند که درواقع یک باستان‌شناس است. او پس از یک اتفاق ناگهانی خود را در دنیایی می‌یابد که هیچ اطلاعی از آن ندارد. بازیکنان در جریان این بازی می‌توانند محیط پیرامون خود را کنترل کنند و تغییراتی در آن به‌وجود آورند. این بازی دارای ۱۱ قسمت مختلف به همراه ۸۰ معمای سرگرم‌کننده و متنوع است.

دو بازی Layers Of Fear و Q.U.B.E. 2 هم‌اکنون تا تاریخ پنجشنبه ۹ آبان ماه در فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت رایگان در دسترس هستند. همچنین در تاریخ ۹ آبان ماه به مناسبت شروع ماه جدید و هالووین دو بازی رایگان بعدی این فروشگاه Costume Quest و SOMA خواهند بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده