نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

سازنده Cyberpunk 2077: کنسول‌ های نسل بعد معرکه خواهند بود

جان مامایس از استودیوی CD Projekt RED در مصاحبه‌ی اخیرش با گیم‌اسپات گفت که کنسول‌های نسل آینده شگفت‌انگیز خواهند بود و باید ببینیم که چه کارهایی می‌توانیم با آن‌ها انجام دهیم.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی پرآوازه‌ی CD Projekt RED با حضور در نمایشگاه PAX Australia نمایش و جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 اعم از نحوه‌ی کار Demon Software و امکان پورت اثر برای کنسول نینتندو سوییچ را به اشتراک گذاشت. دراین‌میان وب‌سایت گیم‌اسپات گفت‌وگویی با جان مامایس که در دفتر کراکوف سی‌دی پراجکت رد مشغول به‌کار است، داشت و نظر او را درباره‌ی آینده‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی روی کنسول‌های نسل آینده نظیر پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت جویا شد. مامایس در این‌باره اظهار داشت:

این [عرضه‌ی کنسول‌های نسل آینده] شگفت‌انگیز خواهد بود. عرضه‌ی کنسول‌های تازه همیشه خوش‌آیند است و بی‌صبرانه منتظر کار روی آن‌ها هستم. باید ببینیم که چه کارهایی می‌توانیم با آن‌ها انجام دهیم. تماشای تکامل بازی‌ها جذاب است؛ ظاهر آن‌ها بیش از پیش واقعی‌تر می‌شود و من دوست دارم روی چنین بازی‌هایی کار کنم. هرچه تکنولوژی یا کنسول‌ها قدرتمندتر شوند، به‌نفع توسعه‌دهندگانی مثل من است.

بااینکه مامایس انتشار یا عدم انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های نسل بعد را کاملاً تایید نکرده است، اما این مورد چندان دور از انتظار نخواهد بود. با‌توجه‌به سخت‌افزارهای قدرتمندی نظیر حافظه‌ی SSD و پردازنده‌‌ای با معماری Zen 2 از شرکت AMD که در کنسول‌های Playstation 5 و Xbox Scarlett به‌کار گرفته شده است، استفاده‌ی توسعه‌دهندگان از موارد تازه برای خلق آثار با کیفیت بسیار عالی خواهد بود. به‌علاوه این امکان وجود دارد که شاهد انتشار نسخه‌ی نسل بعدی بازی‌ها برای مشتریان تازه نیز باشیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. استودیوی CD Projekt RED به‌تازگی اعلام کرد که افزودن پرداخت‌های درون برنامه‌ای پس از عرضه‌ی بازی کار اشتباهی است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی سایبرپانک 2077 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده