// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

Call of Duty پرفروش ترین مجموعه بازی در سال 2018

گروه NPD اعلام کرده است که مجموعه Call of Duty برای دهمین سال متوالی توانسته است لقب پرفروش‌ترین مجموعه بازی سال روی کنسول‌های بازی را از آن خود کند.

Call of Duty را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که سالانه یک نسخه از آن روانه‌ی بازار می‌شود و در کنار نسخه‌ی جدید، نسخه‌های قدیمی هم همچنان به‌فروش خود ادامه می‌دهند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، گروه تحلیل‌گر NPD اعلام کرده است که مجموعه کالاف دیوتی پرفروش‌ترین مجموعه سال ۲۰۱۸ روی کنسول‌های بازی بوده است.

به‌عبارتی مجموعه Call of Duty توانسته است برای دهمین سال متوالی لقب پرفروش‌ترین بازی روی کنسول‌های بازی را از آن خود کند و بدون رقیب کار خود را پیش ببرد. کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر سری کالاف دیوتی، به‌مناسبت این اتفاق در وبسایت رسمی خود نوشته است:

ما افتخار می‌کنیم که با گذشت ۱۰ سال جامعه کاربری‌ای را مشاهده می‌کنیم که در کنار یکدیگر لحظات خوبی را رقم می‌زنند. چه شاهد ویدیوهای هیجان‌انگیز، مهارت‌های خیره‌کننده یا یک تجربه‌ی سرگرم کننده باشیم، ما افتخار می‌کنیم که به این جامعه‌ی پرشور و هیجان خدمت می‌کنیم.

موفقیت سری Call of Duty با نسخه Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال ۲۰۰۹ آغاز شد و همچنان ادامه پیدا کرده است. در جریان این ۱۰ سال شاهد نسخه‌هایی بوده‌ایم که در آینده نزدیک یا دور اتفاق افتاده‌اند. در این میان بازی Call of Duty: WWII به‌جنگ جهانی دوم بازگشت و Call of Duty: Black Ops 4 هم اولین نسخه از این مجموعه است که بخش داستانی را حذف کرده است. در این میان اشاره کنم که پرفروش‌ بودن مجموعه بدین معنی نیست که جدیدترین نسخه فروش خوبی را کسب کرده است، بلکه فروش تمامی نسخه‌ها لحاظ می‌شود.

با توجه به سیستم گردشی سازنده‌های کالاف دیوتی، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ را توسعه می‌دهد. چندی پیش هم اشتون ویلیامز، مدیر ارشد بخش روابط عمومی اینفینیتی وارد، در حساب کاربری توییتر خود یک تصویر متحرک را منتشر کرد که شایعه شده است تصویری از Call of Duty: Modern Warfare 4 خواهد بود. با این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی در مورد مجموعه کالاف دیوتی چیست؟ در صورت تایید شدن مدرن وارفر 4 چه انتظاراتی از این بازی دارید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده