نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

مجموعه تصاویر تبلیغاتی و اسباب بازی های فیلم Avengers: Endgame فاش شدند

به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی به‌همراه تصاویری از اسباب بازی‌های فیلم Avengers: Endgame فاش شده که حاوی اطلاعات جالبی از فیلم است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی داستان و اتفاقات فیلم Avengers: Endgame را فاش کند

سرانجام ماه گذشته اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد و اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در ۲۴ ساعت نخست انتشارش ۲۸۹ میلیون بار تماشا شد تا رکورد بازدید در یک روز را بشکند. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی به‌همراه تصاویری از اسباب بازی‌های این فیلم فاش شده است. تصاویر تبلیغاتی جدید این فیلم مانند تصاویر قبلی آن است که بیشتر تمرکز آن روی بازگشت و اتحاد دوباره انتقام جویان و بازگشت تانوس در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) است. اما در یک تصویر تبلیغاتی که به اسباب بازی‌ آن تعلق دارد، شاهد اشاره به بازگشت والکری با بازی تسا تامپسون و استار لرد با بازی کریس پرت هستیم، اما نکته جالب‌تر دیگر این تصویر لباس راکت راکون و بلک ویدو است که مانند هالک و ثور لباس سفر به دنیای کوانتوم را بر تن کرده‌اند. در بخش اسباب بازی‌ها نیز شاهد نمای دیگری از ثور و هالک در لباس کوانتوم هستیم و همچنین نمای بهتری از تانوس نیز به ما نشان داده می‌شود. علاوه بر این، اسپایدرمن و بلک پنتر نیز در اسباب بازی‌های فیلم دیده می‌شوند که ظاهر آن‌ها مثل ظاهر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) است. علاوه بر این، یک تصویر کلی از لباس رسکیو (Rescue) که احتمالا پپر پاتز بر تن خواهد کرد، در یک گروه دیگر از تصاویر اسباب بازی‌های فیلم نیز دیده می‌شود. با این حال، اسباب بازی لگو نیز به سفر کوانتومی اشاره دارد و حال باید شاهد واکنش مارول در این رابطه بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با این حال، این تصاویر ممکن است تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشند و در فیلم Avengers: Endgame شاهد اتفاق دیگری باشیم، اما این تصاویر به خصوص تصاویر اسباب بازی‌ها، در گذشته اتفاقات مهمی از فیلم‌ها را فاش کرده‌اند و در برخی از موارد نیز دیده شده این اسباب بازی‌ها ارتباطی به اتفاقات فیلم‌ها ندارند. به طور مثال در سال گذشته یک اسباب بازی فیلم Avengers: Infinity War نشان می‌داد که هالک قرار است از هالک باستر خارج شود و با ارتش تانوس در واکاندا بجنگند، اما در فیلم شاهد این اتفاق نبودیم. 

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده