نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شده که ظاهر انتقام جویان و تانوس را در این فیلم نشان می‌دهد.

مدتی پیش دو تصویر تبلیغاتی جدید از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد که ظاهر کامل شخصیت رونین با بازی جرمی رنر را نشان می‌داد. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) منتشر شده است. در این تصاویر، شاهد حضور شخصیت‌های این قسمت از جمله کاپیتان آمریکا، آیرون من، ثور، هالک، بلک ویدو، رونین، نبیولا، انت-من، راکت راکون و صد البته کاپیتان مارول هستیم. علاوه بر قهرمانان دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، شخصیت تانوس نیز سهم زیادی از این تصاویر دارد که او بار دیگر قرار است زره خود را برای مبارزه بر تن کند و علاوه بر دستکش این شخصیت، شاهد یک نمای جدیدتر از شمشیر جدید این آنتاگونیست محبوب دنیای سینمایی مارول هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از این تصاویر بیشتر روی محصولات تبلیغاتی و تجاری استفاده می‌شود که این تصاویر یک نمای کلی جدید از ظاهر این شخصیت‌ها در فیلم Avengers: Endgame را به ما ارائه می‌دهد. همچنین تصویر کاپیتان مارول نیز به نظر می‌رسد که ادای احترامی به تصویر روی جلد نسخه کامیک این شخصیت باشد. سرانجام ماه گذشته مارول استودیو اولین تریلر رسمی فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) را منتشر کرد که اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame در ۲۴ ساعت نخست انتشارش ۲۸۹ میلیون بار تماشا شد تا رکورد بازدید در یک روز را بشکند. علاوه بر این، مارول تلاش می‌کند تا مدت زمان فیلم Avengers: Endgame را در حدود ۳ ساعت حفظ کند که در این صورت شاهد طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول نیز خواهیم بود.

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده