// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

جمع آوری ۲.۳۹ میلیون دلار کمک مالی در رویداد اسپیدران AGDQ 2019

رویداد اسپیدران Awesome Games Done Quick 2019 توانست مبلغ ۲.۳۹ میلیون دلار برای موسسه پیشگیری و درمان سرطان جمع آوری کند.

Awesome Games Done Quick یک رویداد خیریه است که در آن بازیکنان اسپیدران مهارت‌های خود را به نمایش می‌گذارند و سعی می‌کنند بازی‌های انتخابی خودشان را در کمترین زمان معین شده به اتمام برسانند. آخرین مراسم این رویداد یعنی AGDQ 2019 به تازگی خاتمه یافت و مسئولین توانستند مبلغی بالغ بر ۲.۳۹ میلیون دلار جمع آوری کنند. مبلغ جمع آوری شده از سوی تماشاچیان همانند هر سال به موسسه خیریه سرطانی Prevent Cancer Foundation سپرده شد. گفتنی است که این مراسم GDQ برای چهارمین بار توانست مبلغی بیش از ۲ میلیون دلار جمع آوری کند.

تعداد دو هزار و دویست و بیست نفر در جریان رویداد AGDQ شرکت کردند و توانستند ۱۳۱ بازی را به طور Speedrun به اتمام برسانند. پلتفرم توییچ در محاسبات خود اعلام کرد که ۲۱۹ هزار و ۲۴۰ نفر این رویداد را به طور همزمان در این کانال تماشا کرده‌اند. بیش از ۴۶ هزار کمک مالی در جریان این استریم انجام شد که در انتها به مبلغ ۲.۳۹ میلیون دلار ختم شد. با محاسبه مراسم AGDQ 2019، رویداد GDQ به طور کلی از بدو تولدش یعنی ۲۰۱۰ تا به امروز توانسته‌ است ۱۹ میلیون دلار برای موسسه خیریه سرطانی جمع آوری کند.

رویداد سال جاری سامر گیمز دان کوئیک (SGDQ 2019) در ایالت مینیسوتا در شهر بلومینگتون برگزار می‌شود. رویداد یاد شده یک هفته پس از E3 2019 از تاریخ ۲۳ الی ۳۰ ژوئن (۲ الی ۹ تیر ماه ۹۸) برگزار می‌شود. GDQ به مناسبت دهمین سالگرد خودش منطقه جدیدی را برگزاری این رویداد مشخص کرده است. AGDQ 2020 قرار است در ایالت فلوریدا در شهر اورلاندو برگزار شود. محل و تاریخ دقیق برگزاری این رویداد با نزدیک شدن به زمان برگزاری‌اش مشخص خواهد شد.

اگر ویدیو‌های اسپیدران رویداد AGDQ 2019 را از دست داده‌اید می‌توانید ویدیو‌های منتخب این همایش را در کانال توییچ و یوتوب این رویداد تماشا کنید. همچنین مسئولین ویدیوی کوتاهی از کل مراسم ویرایش کرده‌اند که در وب‌سایت خودشان منتشر شده است. در انتهای مطلب می‌توانید این ویدیو را تماشا و دانلود کنید.

Prevent Cancer Foundation که مبلغ یاد شده را دریافت کرده است، در واقع موسسه درمانی و پیشگیری از سرطان است که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است. برای اطلاع بیشتر از این موسسه خیریه می‌توانید به وب سایت رسمی آنها مراجعه کنید که اشاره‌ای نیز به رویداد بازی‌های اسپیدران شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد رویداد اسپیدران GDQ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده