// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱

نمای کامل شخصیت اسکورپیون در بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

استودیو NetherRealm تصویری از شخصیت اسکورپیون منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید شمایل متفاوت این کاراکتر در بازی Mortal Komabt 11 را مشاهده کنید.

در جریان رویداد The Game Awards 2018 بود که استودیو NetherRealm (ندررلم) با نمایش یک تریلر از یاز‌دهمین بازی اصلی سری Mortal Kombat با نام بازی Mortal Kombat 11 رو‌نمایی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود سه ماه تا عرضه این بازی باقی مانده است، استودیو سازنده در قالب پستی در صفحه رسمی بازی مذکور در شبکه اجتماعی توییتر رندر کامل شخصیت اسکورپیون را منتشر کرده است.

شخصیت اسکورپیون در بازی Mortal Komabt 11 ظاهری متفاوت خواهد داشت و برخلاف گذشته که تنها رنگ‌های زرد و سیاه در پوشش این شخصیت استفاده می‌شد، شاهد بهره‌گیری از رنگ قرمز در بخش‌های از پوشش او هستیم. تصویر شمایل شخصیت اسکورپیون در تازه‌ترین بازی سری مورتال کامبت که ضمن حفظ المان‌های خاص او، موارد جدیدی را اضافه کرده است، در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Mortal Kombat 11 / مورتال کامبت 11

در روز پنج‌شنبه هفته جاری رویدادی با محوریت رونمایی کامل از مورتال کامبت 11 برگزار خواهد شد که به واسطه آن بخش‌هایی از داستان این بازی، گیم پلی و شخصیت‌های آن به نمایش در خواهد آمد. در بازی Mortal Kombat، محصول سال ۲۰۱۱ استودیو ندررلم و کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) به دلیل قدرت سفر در زمان داستان اصلی بازی از نو روایت شد. به همین دلیل انتظار می‌رود در بازی Mortal Komabt 11 داستان جدیدی با حضور شخصیت‌های بازی‌های قبلی سری روایت شود. با مراجعه به کانال استودیو ندررلم در وب‌سایت توییچ می‌توانید این رویداد را تماشا کنید.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی ونینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. از زمان معرفی بازی Mortal Kombat 11 در حدود یک ماه پیش، تا‌کنون اخبار متعددی از جمله تاریخ عرضه بتای این بازی و بازگشت کانون هواداری MK Kollective مخابره شده است. همچنین یک روز پس از معرفی، اولین تصاویر این بازی منتشر شد که به واسطه آن‌ها بخش‌هایی از مبارزه دارک ریدن و اسکورپیون قابل مشاهده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده