نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

بازگشت کانون هواداری MK Kollective برای بازی Mortal Kombat 11

کمپانی برادران وارنر از راه‌اندازی دوباره MK Kollective، یک کانون طرفداری برای بازی Mortal Kombat 11، خبر داد تا کازپلی‌ها و اثرهای هنری‌شان را در معرض نمایش قرار دهند.

بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر اعلام کرد که باری دیگر MK Kollective، یک کانون طرفداری این بار برای دوست‌داران بازی Mortal Kombat 11، را راه‌اندازی خواهد کرد تا هواداران بتوانند محتویات ابتکاری‌شان (آثار هنری) را به نمایش در بیاورند.

کانون MK Kollective با هنرمندان، کازپلیرها، مجسمه‌سازان و سایر افراد منتخب کار را آغاز کرده است تا برای تجلیل از مجموعه Mortal Kombat و بازی Mortal Kombat 11 به نمایش آثارشان بپردازند. شما می‌توانید با به‌کارگیری هشتگ MKKollective# در توییتر و اینستاگرام به این کانون هواداری ملحق شوید. در حال حاضر پست‌های زیادی وجود ندارد، اما همانطور که انتظار می‌رفت، بسیاری از آن‌ها از طرفداران اسکورپیون هستند.

مشارکت مجسمه‌سازان و یک شیرینی‌پز در این کانون، حس کنجکاوی طرفداران را برمی‌انگیزد و مشاهده آثار فیزیکی آن‌ها بدون شک برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود. در حال حاضر، تعدادی کلوچه شکری به وسیله کریستین مک‌کانل پخته شده است و توییت او از پخت شیرینی‌های زنجبیلی در آستانه کریسمس خبر می‌دهد.

MK Kollective / مورتال کامبت کالکتیو

در مراسم The Game Awards از بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد. این بازی که داستان مجموعه مورتال کامبت را ادامه می‌دهد، دارای یک سیستم تازه تغییر کاراکترها است که امکان خلق نسخه‌های شخصی‌سازی شخصیت‌های موجود را با ویژگی‌هایی نظیر حرکات منحصربه‌فرد برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در جدول زیر نام کسانی را که برای تجلیل از موتال کامبت آثاری تولید می‌کنند، مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

نامآیدیتخصص
باس‌لاجیکbosslogic@تصویرگر
آلیشا ماریaliciamariebody@کازپلیر
کریستین مک‌کانلchristinehmcconnell@شیرینی‌پز، هنرمند
ماشهmache275@هنرمند
پلاستیک سِلplasticcell@مجسمه‌ساز
اربن آزتکurbanaztec@طراح
گابریل دیشوgabrieljunkart@مجسمه‌ساز
کلویی دایکستراskydart@کازپلیر
ترساtyrsamisu@تایپوگرافر (نویسه‌نگار)
الکساندر نیکولاسalexandrenicolas.artist@مجسمه‌ساز
آرنو کیسarnokiss@طراح
بِتانی مدوکbethanymaddock@کازپلیر
هایدرو74hydrosevenfour@تصویرگر
نیوبیا مورایسnubiabakeoff4@شیرینی‌پز، هنرمند
رافائل اولیویراrafa_oliveira_cos@کازپلیر
رابرت جنرتrob_zilla_iii@تصویرگر، طراح
اسکینرtheartofskinner@هنرمند
یاگو داوکینزyagodawkinsart@هنرمند
میمی چویmimles@چهره‌پرداز


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده