// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸

اولین تصاویر از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

استودیو NetherRealm پس از معرفی بازی Mortal Kombat 11 در روز گذشته، اولین تصاویر از این بازی را منتشر کرد.

در بامداد روز گذشته رویداد The Game Awards 2018 برگزار شد و در قالب آن از برترین‌های صنعت بازی‌های ویدیویی در سال جاری تقدیر شد. اما ویژگی که باعث شد این مراسم تنها به اهدای جوایز خلاصه نشود و اهمیت آن دو‌چندان شود، معرفی بازی‌های جدیدی از جمله بازی The Outer Worlds، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled و بازی Far Cry: New Dawn است. اما یکی از آثاری که پیش از این شایعه در حال ساخت بودن آن منتشر شده بود و معرفی غافلگیر‌کننده‌ای داشت، تازه‌ترین بازی استودیو NetherRealm (ندررلم) و مجموعه مورتال کامبت یعنی بازی Mortal Kombat 11 است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو مذکور اولین تصاویر از این بازی را منتشر کرده است.

در تصاویر یازدهمین بازی اصلی سری Mortal Kombat، به مانند تریلر معرفی شاهد دو شخصیت Scorpion و Raiden هستیم. برخی از این تصاویر که مجموعا هفت تصویر هستند، مستقیما از بازی گرفته شده‌اند و علاوه بر تعدادی از حرکت‌ها، می‌توانید جزئیات بالای شخصیت‌ها و محیط‌ها را نیز مشاهده کنید.

بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11

علاوه بر انتشار اولین تصاویر از بازی Mortal Kombat 11، اعلام شد که در این بازی می‌توانید نسخه شخصی‌سازی شده شخصیت‌ها را با ویژگی‌هایی همچون حرکت‌های منحصر‌به‌فرد و خاص بسازید. این مورد مسلما تجربه بازی را متحول خواهد کرد و حتی در صورت امکان بهره‌گیری از آن در مسابقات، روی نتیجه آن‌ها تاثیر‌گذار خواهد بود. در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۷ دی) استودیو ندررلم رویدادی را برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود در قالب آن علاوه بر معرفی جنبه‌های مختلف بازی Mortal Kombat 11 و شرح سیستم شخصی‌سازی این بازی، اولین گیم پلی رسمی آن به نمایش در بیاید.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده