نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

استقبال گسترده از پیش فروش بلیت فیلم Captain Marvel

کمپانی فندنگو اعلام کرد که پیش فروش بلیت فیلم Captain Marvel با استقبال بسیار گسترده طرفداران دنیای سینمایی مارول مواجه شده است.

بامداد سه شنبه این هفته تریلر جدیدی از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شد که در واقع یک نمایش ویژه و جدید از این فیلم برای شروع پیش فروش بلیت این فیلم مورد انتظار بود. حال خبر رسیده که پیش فروش بلیت فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شده است. طبق آمار منتشر شده توسط وب‌سایت فندنگو، فیلم Captain Marvel توانست سومین پیش فروش بلیت برتر فیلم‌های دنیای سینمای مارول در ۲۴ ساعت نخست شروع آن را به نام خود ثبت کند. رتبه اول این فهرست به فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و رتبه دوم به فیلم Black Panther (بلک پنتر) تعلق دارد. اریک دیویس، سردبیر فندنگو در این رابطه گفت:

ما شاهد پیش فروش فوق العاده بلیت فیلم Captain Marvel هستیم، به‌خاطر اینکه این فیلم، یک فیلم تاریخی برای مارول استودیو است که طرفداران آن حدود یک دهه است که منتظر این فیلم هستند. همانطور که این فیلم، اولین فیلم این استودیو با محوریت ابرقهرمان زن است، فیلم Captain Marvel اهمیت زیادی برای دنیای سینمایی مارول و بری لارسون دارد؛ بری لارسون نقش قوی‌ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول تا به امروز را بازی کرده است.

Captain Marvel

در حال حاضر پیش فروش بلیت فیلم Captain Marvel در ۲۴ ساعت نخست شروع آن بیشتر از فیلم‌های گروهی چون فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) و فیلم‌های مستقل مثل فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) و فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) بوده است و به نظر می‌رسد که باید شاهد یک افتتاحیه بزرگ برای این فیلم باشیم. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده