نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه ایکس باکس وان بازی Absolver به زودی منتشر خواهد شد

سازندگان بازی آنلاین Absolver در کنار تایید انتشار آپدیت زمستانه‌ی بازی، انتشار نسخه‌ی ایکس باکس وان آن را تایید کردند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو SloClap، سازنده‌ی بازی Absolver، انتشار نسخه‌ی ایکس باکس وان و یک آپدیت زمستانی برای بازی را تایید کرده است. این آپدیت جدید قرار است یک‌سری از باگ‌ها را رفع، گیم‌پلی آن را بالانس‌تر و یک‌سری آیتم و موارد ویژه فصل زمستان را به‌بازی اضافه کند.

خریداران نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی می‌توانند با دیگر بازیکنان آن که روی کنسول‌های دیگر مشغول تجربه‌ی بازی هستند به‌رقابت بپردازند و از تجربه‌ی بازی در کنار آن‌ها لذت ببرند. سازندگان بازی پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Downfall، اعلام کردند که وجود حداقل یک برنامه‌نویس در تیم‌شان که بیشتر وقت خود را صرف پیدا کردن ایرادات سیستم مبارزه می‌کرده است، سبب تاخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی بوده است. اضافه کردن قابلیت کراس‌پلی به بازی از دیگر دلایل دیر منتشر شدنش برای ایکس باکس وان است. در کل، به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی تمامی واکنش‌های بازیکنان نسبت به اثرشان را بررسی و در اولین فرصت، خواسته‌های آن‌ها را عملی می‌کنند.

تیم سازنده‌ی بازی تمام تلاشش را خواهد کرد تا آپدیت زمستانه‌ی بازی را در زودترین زمان ممکن در ماه ژانویه (دی-بهمن) به بازیکنان برساند. این آپدیت در کنار مواردی که پیش‌تر ذکر شد، دو نقشه‌ با حال و هوای فصل زمستان را به بازی اضافه می‌کند و جنبه‌های رقابتی بازی (حالت PvP) آن را بهبود خواهد بخشید. سازندگان هنوز برنامه‌ای ندارند تا از طریق این آپدیت، یک‌سری سبک مبارزه‌ی جدید را در دسترس کاربران قرار بدهند و هدف‌شان بهبود عملکرد سرورهای بازی و حل کردن مشکلاتی است که تجربه‌ی رقابتی بازیکنان سراسر دنیا را تحت‌تاثیر قرار داده است.

بازی Absolver در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۷.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

Absolver بازی‌ای است که مشکلات مختلفی دارد؛ مشکلاتی که البته برخی از آن‌ها می‌توانند به سادگی رفع شوند و می‌توان انتظار داشت که بازی در آینده، به اثر بهتری هم تبدیل شود. اصلی‌ترین ویژگی مثبت بازی Absolver، داشتن یک سیستم مبارزات عالی است که در آن کاملا حس یک نبرد تن به تن به گیمر منتقل می‌شود. همچنین بازی جهان بسیار زیبایی هم دارد که گشتن در آن و سر زدن به مناطق مختلفش، شدیدا لذت‌بخش است.

بازی Absolver را می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید. عرضه نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی تایید شده و هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده