// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

مجموعه Lego Harry Potter Collection برای سوییچ و ایکس باکس وان منتشر می‌شود

کمپانی Warner Bros با انتشار تریلری اعلام کرد که مجموعه بازی‌های Lego Harry Potter Collection برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان پورت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر اعلام کرد که بازی Lego Harry Potter: Years 1-4 و Lego Harry Potter: Years 5-7 در قالب مجموعه ریسمتر شده Lego Harry Potter Collection برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. کالکشن یاد شده برای عرضه در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان ماه) برنامه‌‌ریزی شده است.

این کالکشن ریمستر شده پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده بود. مجموعه یاد شده شامل دو بازی Years 1-4 (منشتر شده در سال ۲۰۱۰) و Years 5-7 (منتشر شده در سال ۲۰۱۱) می‌شود. دو بسته الحاقی اضافی نیز که ۱۰ کاراکتر و ۵ جادوی جدید را در خود جای داده است، ضمیمه این محصول شده است.

بازی Lego Harry Potter: Years 1-4 داستان اولین ۴ فیلم سری هری پاتر را روایت می‌کند که در پایین می‌توانید نام آنها را مشاهده کنید. آثار یاد شده با توجه به بهترین اقتباس از فیلم در سری لگو توانست امتیازات قابل قبولی را از منتقدان دریافت کند.

  • Harry Potter and the Philosopher’s Stone
  • Harry Potter and the Chamber of Secrets
  • Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
  • Harry Potter and the Goblet of Fire

بازی Lego Harry Potter: Years 5-7 نیز در آن سو بر پایه سه کتاب آخر و ۴ فیلم دیگر سری هری پاتر طراحی شده است. بازی‌های یاد شده نیز با گیم پلی طولانی خود توانستند نظر منتقدان را به خود جلب کنند. در ادامه نیز می‌توانید نام آثاری که در ساخت این بازی نقش داشته‌اند مشاهده کنید:

  • Harry Potter and the Order of the Phoenix
  • Harry Potter and the Half-Blood Prince
  • Harry Potter and the Deathly Hallows پارت اول و دوم

بازی Lego Harry Potter Collection در ۸ آبان برای ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

جدیدترین نسخه لگو در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 با نام بازی Lego DC Super-Villains برای PS4 ،Xbox One ،Switch و پی سی معرفی شد.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده