// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

آیتم رایگان مشترکین توییچ پرایم برای بازی Overwatch مشخص شد

لوت باکس رایگان بازی Overwatch برای مشترکین توییچ پرایم و آمازون پرایم در دسترس قرار گرفت.

اگر از بازیکنان بازی Overwatch هستید و احساس می‌کنید که آیتم‌های ظاهری بیشتری همچون اسکین‌ها و ایموت‌ها احتیاج دارید، این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. سازندگان هم‌اکنون موقعیتی برای دارندگان اشتراک آمازون پرایم و توییچ پرایم مهیا کرده‌اند که کاربران این سرویس می‌توانند از Golden Loot Box مجانی بهره‌مند شوند. کاربران تنها با وارد شدن به توییچ می‌توانند روی آیکون تاج-مانندی که در کنار نوار جستجو قرار دارد، کلیک کنند و آیتم رایگان جدید بازی Overwatch را از آن خود کنند. گفتنی است اگر محتویات رایگان نسخه پی سی این بازی را برای ماه سپتامبر دریافت نکرده‌اید می‌توانید از همین قسمت برای کسب آن اقدام کنید.

کاربران پی سی بلافاصله با وارد شدن به بازی می‌توانند لوت باکس رایگان خود را دریافت کنند. کاربران کنسولی نیز با کلیک روی این لینک می‌توانند حساب کاربری پلی استیشن یا ایکس باکس لایو را به حساب Blizzard متصل کنند. با گذراندن مراحل این فرآیند کاربران کنسولی می‌توانند از لوت باکس رایگان بهره‌مند شوند. اگر در این راستا با مشکلی روبه‌رو شدید می‌توانید به صفحه پرسش و پاسخ بلیزارد مراجعه و آن را برطرف کنید.

Golden Loot Box شامل محتویات ظاهری و زیبایی برای کاراکتر شما می‌شود و در کنار آیتم‌های کم‌یاب و حماسی سازندگان وعده داده‌اند که هر یک از جعبه‌ها یک آیتم افسانه‌ای یا همان Legendary را ضمیمه خود کرده است. کاربران تا تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر ماه) مهلت دارند که برای دریافت لوت باکس رایگان از طریق سرویس توییچ یا آمازون پرایم اقدام کنند. همچنین تنها دریافت کردن آن در توییچ کافی نیست و کاربران باید حتما وارد بازی بشوند و آن را از آن خود کنند؛ در غیر این صورت این لوت باکس رایگان پس از اتمام سال جاری میلادی از دسترس خارج می‌شود.

Overwatch

آیتم‌های رایگان پیشین توییچ برای بازی اورواچ مربوط به ماه آگوست می‌شود که شاهد بسته Wrecking Ball بودیم. همچنین یک بسته لوت باکس طلایی نیز برای ماه اکتبر (مهر یا آبان ماه)‌ برنامه‌ریزی شده است و به دست بازیکنان می‌رسد.

اگر حساب کاربری توییچ پرایم در اختیار ندارید می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام از یک ماه اشتراک رایگان آن بهره‌مند شوید. این سرویس به شما اجازه می‌دهد که به ویدیو و موسیقی‌های آمازون پرایم هم دسترسی داشته باشید و از طرفی آیتم‌های دیگری را از آن خود کنید. از دیگر مزایای Twitch Prime می‌توان به Subscription رایگان برای تماشا کانال‌های مختلف اشاره کرد. در‌ آن سو بازی‌های رایگان پی سی نیز به طور ماهیانه در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرد. همانند بازی اورواچ لوت‌ باکس‌های رایگانی نیز برای بازی‌هایی همچون PUBG ،Fortnite و غیره در نظر گرفته می‌شود.

بازی Overwatch در زومجی نمره ۱۰ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و در به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول‌شخص چندنفره فراهم می‌کنند. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده