نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸

تمایل سازنده Assassin's Creed Odyssey به وجود قابلیت انتخاب پروتاگونیست زن و مرد در بازی‌های آینده سری

اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin's Creed Odyssey اعلام کرد که امیدوار است تا بازی‌های بعدی استودیو Ubisoft Quebec امکان انتخاب پروتاگونیست‌های زن و مرد را برای بازیکنان فراهم کنند.

بازی Assassin's Creed Odyssey برای اولین بار در تاریخ این مجموعه امکان انتخاب شخصیت مرد (الکسیوس) و زن (کاساندرا) را از همان ابتدای کار برای بازیکنان فراهم می‌کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin's Creed Odyssey در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که امیدوار است تا بازی‌های آتی استودیو Ubisoft Quebec امکان اتخاذ چنین تصمیماتی را برای بازیکنان فراهم کنند. فیلیپس در گفتگو با وب‌سایت GI.biz گفت:

فکر می‌کنم ایجاد محدودیت برای بازیکنان‌ و طرفداران‌مان اشتباه است. نمی‌دانم چرا باید تمایل به عقب‌گرد داشته باشیم. ما باید همچنان این مسیر را ادامه دهیم، بازیکنان بیشتری را جذب کنیم، طرفداران بیشتری از تجربه بازی لذت ببرند و هر طور که می‌خواهند به تجربه آن بپردازند.

Assassin

بازی Assassin's Creed Syndicate آخرین نسخه ساخته شده از مجموعه Assassin's Creed به وسیله استودیو یوبیسافت کبک به حساب می‌آید که امکان انتخاب پروتاگونیست‌های زن و مرد را برای بازیکنان فراهم کرد، اما این ویژگی به هیچ عنوان در حد و اندازه بازی Assassin's Creed Odyssey نبود. در بازی Assassin's Creed Syndicate شاهد برادر و خواهری با نام جیکوب و ایوی فرای بودیم که بازیکنان می‌توانستند با جابه‌جایی میان آن‌ها داستان بازی را پیش ببرند، اما در بازی Assassin's Creed Odyssey  از همان شروع کار باید از میان الکسیوس و کاساندرا یکی را به دلخواه انتخاب کنید و به تجربه بازی بپردازید.

پیش بردن بازی با هر یک از شخصیت‌های Assassin's Creed Odyssey بر داستان و گیم‌پلی تاثیر نمی‌گذارد؛ با این حال، هر یک از شخصیت‌های بازی صداپیشه و مدل‌های متفاوتی دارند که از این نظر بی‌شباهت به فرمانده شپرد مذکر و مونث در مجموعه بازی‌های Mass Effect نیستند. در بازی Assassin's Creed III: Liberation نیز که نسخه‌ای فرعی از بازی Assassin's Creed III به حساب می‌آید، شاهد پروتاگونیست زنی بودیم که اولاین نام داشت.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد که صحبت‌های اسکات فیلیپس به بازی‌های آتی استودیو یوبیسافت کبک محدود می‌شود و این صحبت‌ها در مورد سایر استودیوهای یوبیسافت صادق نیست. توسعه بازی‌های Assassin's Creed به وسیله یک استودیو اصلی انجام می‌شود و سایر استودیوهای یوبیسافت نقش تیم‌های پشتیبانی را ایفا می‌کنند. برای مثال می‌توان از بازی Assassin's Creed: Origins نام برد که استودیو Ubisoft Montreal توسعه‌دهنده اصلی آن بود.

بازی Assassin's Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود و کاربران ژاپنی کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌توانند نسخه ابری این بازی را تجربه کنند. تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله «نگاهی به جدیدترین اطلاعات بازی Assassin's Creed Odyssey» و پیش نمایش بازی اطلاعات جامعی از این اثر به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده