نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱

نسخه ابری Assassin's Creed: Odyssey برای کاربران ژاپنی نینتندو سوییچ تایید شد

در جریان رویداد Nintendo Direct نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Assassin's Creed: Odyssey معرفی شد. این بازی به صورت ابری فقط در کشور ژاپن در دسترس خواهد بود.

در جریان رویداد Nintendo Direct که بامداد امروز برگزار شد، اخبار بسیار زیادی منتشر شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تایید انتشار بازی Assassin's Creed: Odyssey برای کنسول نینتندو سوییچ بود.

با توجه به اخباری که یوبیسافت منتشر کرد، پورت نینتندو سوییچ این بازی به صورت ابری و فقط در کشور ژاپن در دسترس خواهد بود که خب به احتمال بسیار زیاد، افرادی که خارج از ژاپن به نینتندو سوییچ دسترسی دارند نمی‌توانند بازی را تجربه کنند چرا که پیش از این هم بازی‌هایی بودند که به صورت ابری و اختصاصی برای ساکنین ژاپن منتشر شدند و علاقه‌مندانی که خارج از ژاپن برای تجربه‌ی آن بازی‌ها اقدام کرده بودند، به دلیل تفاوت سرعت اینترنت کشورشان با سرعت اینترنت در ژاپن، به مشکل خوردند و از تجربه‌ی آن بازی‌ها پشیمان شدند.

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ (اختصاصی در ژاپن) خواهد شد. در ادامه تریلر معرفی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده