// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

بازی Downwell برای سوییچ در حال ساخت است

استودیو رد فانتوم گیمز با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Downwell، ساخته موپین، برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

بازی تحسین شده Downwell که پیش‌تر برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است حال برای کنسول نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد و پس از عرضه بازی، کاربران می‌توانند آن را در حالت TATE تجربه کنند. حالت TATE سوییچ به شکلی است که جوی‌کان‌های این کنسول جدا می‌شوند و کاربران بازی را به طور عمودی تجربه می‌کنند.

بازی Downwell در سال ۲۰۱۵ به دست موپین (Mopin) برای دستگاه‌های موبایل توسعه یافت و کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) نیز انتشار آن را انجام داده است. بازی مذکور در اواخر ۲۰۱۶ میلادی برای پلی استیشن ویتا منتشر شد و حال باید شاهد پورت شدن آن روی سوییچ باشیم.

روند Downwell طوری پیش می‌رود که بازیکنان در حالی که در یک گودال طولانی و تاریک سقوط می‌کنند باید از موانع نیز دوری کنند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود که بازی مذکور روی سوییچ به طور عمودی یا همان حالت TATE تجربه شود و این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استودیو رد فانتوم گیمز (Red Phantom Games) وظیفه توسعه نسخه سوییچ این بازی را بر عهده گرفته است. سازندگان با انتشار پستی در توییتر از توسعه این بازی روی نینتندو سوییچ خبر دادند. عکس یاد شده بازی را در حالت TATE این کنسول نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این توییت را مشاهده کنید.

downwell

Downwell روی سوییچ در حال ساخت است. حالت Tate تایید شده است.

سازندگان هنوز به تاریخ انتشار این بازی اشاره نکرده‌اند، اما گفتنی است که معرفی رسمی این بازی پیش‌تر در جریان نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) انجام شد و احتمال دارد که این بازی به طور انحصاری تنها در اختیار بازیکنان ژاپنی قرار بگیرد.

بازی Downwell در زومجی نمره عالی ۹.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر دلتان یک بازی اعتیاد‌آور می‌خواهد که برای تمام کردنش باید بارها و بارها طعم مرگ را بچشید و فوت و فن‌هایش را با آزمون و خطاهای فراوان یاد بگیرید، «پایین چاه» خود جنس است. بازی به‌شکلی این کار را انجام می‌دهد که شاید اول کار از مُردن عصبانی شوید، اما خیلی زود خودتان را در یک حلقه‌ی تکرارشونده‌ی «بازگشت به چاه‌نوردی» پیدا می‌کنید. 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده