// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Owlboy: Limited Edition در امریکای شمالی با تاخیر عرضه می شود

کمپانی Soedesco اعلام کرد که با توجه به مشکلات پیش آمده در اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا بازی Owlboy: Limited Edition با تاخیر در آمریکای شمالی در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه محدود بازی Owlboy با نام Owlboy: Limited Edition که اوایل سال جاری معرفی شده بود هم اکنون در اروپا در دسترس است. این محصول که قرار بود در آگوست به آمریکای شمالی برسد با تاخیر مواجه شد و به تاریخ ۶ مهر موکول شد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که عرضه این محصول باز با تاخیر روبرو شده است و در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) به دست کاربران آمریکای شمالی می‌رسد.

دلیل پیشین تاخیر خوردن این محصول به این علت بود که قرار بود بازی Owlboy: Limited Edition در چندین نقطه به طور همزمان عرضه شود که شاهد چنین اتفاقی نبودیم. حال اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا دلیل اصلی تاخیر خوردن این محصول در منطقه آمریکای شمالی است.

به نقل از ناشر این محصول یعنی کمپانی Soedesco، بسته بندی‌های نسخه فیزیکی این بازی به آمریکای شمالی ارسال شده است اما در مرز‌ها با مشکل روبرو شده‌اند. سازندگان در حال حاضر در حال برطرف کردن این مشکل هستند و شاید این فرآیند زمان‌بر باشد. ناشر این محصول در این باره گفت:

بازی Owlboy: Limited Edition در حال حاضر به قاره آمریکا رسیده است. برای کسانی که هنوز منتظر این محصول هستند باید بدانند که نسخه محدود Owlboy هم اکنون به دست گمرک آمریکا متوقف شده است.

این مشکل در حال برطرف شدن است اما زمان‌بر خواهد بود. تاریخ جدیدی که کاربران می‌توانند انتظار آن را بکشند ۱۹ اکتبر است.

بازی Owlboy: Limited Edition شامل دیسک فیزیکی موسیقی متن، یک دفترچه با طراحی Owlboy، دفترچه راهنما، دو نشان Otus، دو سکه آهنی، یک جعبه و یک برگ برچسب با ۱۷ عکس از کاراکترهای بازی، می‌شود. همچنین شماره سریال این بازی نیز روی این محصول چاپ شده است. نسخه محدود این بازی تنها برای کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در عکس زیر می‌توانید از محتویات داخل جبعه نسخه محدود این بازی با خبر شوید.

owlboy

بازی Owlboy هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. بازی مذکور توانست نمره عالی ۹.۵ را در زومجی دریافت کند. برای مراجعه به مقاله بررسی آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Owlboy یک نمونه بسیار موفق از بازی‌های کلاسیک سبک پلتفرمر است که این روز‌ها دیگر شاهد نمونه‌های جدیدی از آن‌ها نیستیم. با اینکه این بازی ۹ سال در دست ساخت بوده، ولی کیفیت محصول نهایی نشان می‌دهد که سازندگان در طول این مدت همه‌ی تلاش و وسواس خود را برای خلق یک بازی به‌یادماندنی به خرج داده‌اند و نتیجه اثری است که تاثیر آن تا مدت‌ها در ذهن گیمر باقی می‌ماند. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده