// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

مزایای پیش خرید بازی Ace Combat 7 مشخص شد

Ace Combat 5 برای کاربران پلی استیشن 4، Ace Combat 6 برای کاربران ایکس‌ باکس وان و یک جت جنگی F4-E Phantom II برای تمامی کاربران، از مزایای پیش خرید بازی Ace Combat 7 است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، جزئیات سیزن‌پس و مزایا پیش خرید بازی Ace Combat 7 را منتشر کرد.

کازوتوکی کونو، تهیه کننده بازی Ace Combat 7 در جریان صحبت‌های خود اعلام کرده است:

تمامی کاربرانی که بازی Ace Combat 7 را روی پلتفرم مورد علاقه خود پیش خرید کنند، جت جنگی F4-E Phantom II را به همره سه پوسته اختصاصی به رایگان دریافت می‌کنند.

در این میان کاربران پلی استیشن 4 با پیش خرید کردن Ace Combat 7، بازی Ace Combat 5: The Unsung War را به رایگان دریافت می‌کنند.

کاربران ایکس باکس وان هم با پیش خرید بازی Ace Combat 7، بازی Ace Combat 6: Fires of Liberation را به رایگان دریافت می‌کنند.

در ادامه کازوتوکی کونو اطلاعاتی از سیزن‌پس بازی و نسخه دیلاکس ادیشن Ace Combat 7: Skies Unknown را منتشر کرد. وی در این باره گفت:

سیزن‌پس بازی Ace Combat 7 شامل سه هواپیما، سه محیط جدید و یک پخش کننده موسیقی در یکی از پکیج‌های سیزن‌پس بازی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۴.۹۹ دلار سیزن‌پس بازی را خریداری کنند یا محتویات مورد نظرشان را با قیمت ۴.۹۹ دلار به صورت جداگانه خریداری کنند.

نسخه دیلاکس ادیشن بازی Ace Combat 7 نیز شامل بازی اصلی و سیزن‌پس بازی و هشت Emblem می‌شود. برای خرید این نسخه باید ۸۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی منتشر شده از بازی Ace Combat 7 را می‌توانید در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده