// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

بسته الحاقی Hot Wheels Triple Threat بازی Rocket League معرفی شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Rocket League با نام Hot Wheels Triple Threat به همراه آیتم‌های رایگان و اسباب بازی‌های جدید معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو سایانیکس (Psyonix) قصد دارد با بسته الحاقی Hot Wheels Triple Threat محتویات بیشتری از ماشین‌ها و آیتم‌های ظاهری هات ویلز به بازی Rocket League اضافه کند. بسته دانلودی یاد شده در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ماه) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

سازندگان به مناسبت جشن ۵۰ سالگی هات ویلز با همکاری Mattel در کنار این بسته الحاقی پولی، محتویات دیگری همچون محیط‌ها، آیتم‌ها و اسباب بازی‌های فیزیکی را برای طرفداران در نظر گرفته‌اند. کمپانی‌های یاد شده سال گذشته نیز در طی همکاری با یکدیگر بسته الحاقی دیگری را به دست طرفداران رسانده بودند. همچنین اوایل سال جاری میلادی شاهد تولید محصول Hot Wheels Rocket League RC Rivals Set بودیم که به مراجعه به این لینک می‌توانید از جزئیات آن باخبر شوید.

محتوای Hot Wheels Triple Threat شامل سه اتومبیل می‌شود که از روی Fast 4WD ،Gazella GT و MR11 طراحی شده‌اند. هر یک از اتومبیل‌ها دارای چهار پوسته منحصربه‌فرد است که در کنار تاپر‌های Gorilla ،Snake و Spider به چشم می‌خورد.

در این میان، محتویات رایگانی نیز برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است که شامل دو تاپر، یک آنتن، یک پرچم، یک دست چرخ و یک بنر می‌شود. محیط Hot Wheels Rivals نیز با حال و هوای جاده‌ها و آیتم‌ها به رنگ نارنجی به طور رایگان در اختیار تمامی رانندگان قرار می‌گیرد.

در آن سو Mattel نیز محصولات فیزیکی این بازی را که در واقع اتومبیل‌های اسباب بازی هستند، در چند ماه آینده عرضه می‌کند. در کنار سه اتومبیل یاد شده در بالا، این محصول شامل اتومبیل‌های اسباب بازی Twin Mill III و Bone Shaker می‌شود. اسباب بازی‌های یاد شده با شماره سریال‌های مخصوصی به فروش می‌رسد که خریداران با وارد کردن آن در بازی می‌توانند از محتویات دیجیتالی Hot Hot Wheels در راکت لیگ بهره‌مند شوند.

بازی Rocket League هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Switch در دسترس است و بسته الحاقی Hot Wheels Triple Threat نیز در ۲ مهر ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از DLC جدید منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارت

تا به امروز اخبار و تریلر‌های زیادی از بازی راکت لیگ منتشر شده است. با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از آنها باخبر شوید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده