نویسنده: علی کمالی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

بازی های Carcassone و Pandemic برای نینتندو سوییچ منتشر می شوند

طبق اطلاعات ارائه‌شده، بازی‌های Carcassone ،Pandemic و Munchkin که بر اساس بازی‌های رومیزی کلاسیک ساخته شده‌اند، برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

کنسول نینتندو سوییچ به‌خاطر ویژگی‌ها و ماهیتی که دارد، هم یک کنسول خانگی است و هم یک دستگاه بازی قابل حمل؛ به همین خاطر این کنسول برای تجربه بازی‌های ساخته‌شده بر اساس بازی‌های رومیزی، مناسب‌ترین گزینه است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این نوع بازی‌ها هستید، خبر خوشحال‌کننده برایتان این است که سال آینده چند بازی مشهور ساخته‌شده بر اساس بازی‌های رومیزی را می‌توانید روی کنسول سوییچ تجربه کنید.

به‌تازگی، اعلام شد که کمپانی Asmodee Games در حال توسعه چند اثر بر اساس بازی‌های رومیزی است تا دارندگان سوییچ بتوانند سال آینده از این بازی‌ها لذت ببرند. یکی از بازی‌های محبوبی که انتشارش برای کنسول نینتندو تایید شد Carcassone بود. این بازی رومیزی که در آن بازیکن‌ها باید با استفاده از قطعات مختلف، یک دنیای قرون وسطایی را بسازند، در تعطیلات سال نوی میلادی برای سوییچ منتشر می‌شود. سایر بازی‌های تایید شده عبارتند از Pandemic ،Munchkin ،The Lord of the Rings: Living Card Game و Catan Universe که انتظار می‌رود همه آنها در سال ۲۰۱۹ عرضه شوند.

ظاهرا تمام بازی‌های معرفی شده، قابلیت بازی به صورت تک‌نفره یا چندنفره را دارند و همچنین چند تا از آنها از جمله Pandemic و Catan Universe دارای محتواهای دانلودی پس از انتشار خواهند بود که حالت‌های مختلف بازی کردن را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند.

بازی‌های رومیزی از قدیم طرفداران زیادی داشته‌اند و هنوز هم استقبال خوبی از آنها می‌شود. قطعا تبدیل شدن این سرگرمی‌ها به یک بازی ویدیویی می‌تواند تجربه‌ای جذاب‌تر را برای مخاطبان به همراه داشته باشد؛ مخصوصا روی کنسولی مثل نینتندو سوییچ که به خاطر قابلیت‌های منحصر به فردش می‌تواند میزبانی شایسته برای بازی‌های رومیزی و تخته‌ای باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده