// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Whispering Willows

استودیو آکوپارا تاریخ انتشار بازی Whispering Willows را روی نینتندو سوییچ مشخص کرد و تریلری نیز از آن به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آکوپارا (Akupara) اعلام کرد که اثر ماجراجویی و معمایی آنها یعنی بازی Whispering Willows در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر ماه) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

پورت نینتندو سوییچ بازی Whispering Willows از ویژگی‌های این کنسول چون قابلیت لرزش کنترلر‌ها استفاده خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که لرزش‌های مربوط به بازی را در دستان خود احساس کنند. در صورتی که لرزش کنسول بیشتر شود نشان‌گر این است که خطراتی پیرامون کاراکتر شما زیاد شده است و باید از آن محیط دور شوید.

بازی Whispering Willows داستان دخترکی به نام Elena Elkhorn را روایت می‌کند که در عمارت ویلوز به دنبال پدر گمشده خود می‌رود. پدر وی پیش از گم شدن آیتمی به دختر خود داده است که النا با آن می‌تواند وارد دنیای ارواح بشود و با آنها تعامل داشته باشد. آیتم‌ یاد شده تنها برای ایجاد ارتباط با ارواح در نظر نگرفته شده است و در آن سو کاربران با استفاده از آن برای حل معماها نیز استفاده می‌کنند. همچنین در این راستا با استفاده از این آیتم می‌توانید به ارواح کمک کنید یا اینکه راه‌های مخفی مراحل بازی را پیدا کنید.

سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ عرضه بازی Whispering Willows، تریلری نیز از آن منتشر کردند که گیم پلی نسخه نینتندو سوییچ را نشان می‌دهد. بازی مذکور در تاریخ ۵ مهر ماه با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس دارندگان کنسول Nintendo Switch قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان با مراجعه به فروشگاه مجازی Nintendo eShop می‌توانند برای پیش خرید کردن این محصول اقدام کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Whispering Willows هم اکنون برای پلتفرم‌هایایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک، لینوکس، پلی استیشن ویتا، نینتندو Wii U، آیفون و اندروید در دسترس است و در تاریخ یاد شده برای سوییچ نیز منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد بازی‌های مستقل و معمایی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده