نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

ویدیویی از پشت صحنه فیلم ماجرای نیمروز: رد خون منتشر شد

به تازگی ویدیویی از پشت صحنه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمد حسین مهدویان منتشر شده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» مدت کوتاهی پیش آغاز شد. این اثر به کارگردانی محمد حسین مهدویان دنباله‌ی فیلم «ماجرای نیمروز» خواهد بود. قسمت اول «ماجرای نیمروز: رد خون» یعنی فیلم «ماجرای نیمروز» در زمان اکران و نمایش در جشنواره فجر فیلم موفقی بود و در هشت رشته هم نامزد شد. فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی، محصولی از موسسه سینمایی مهر خواهد بود. این فیلم همچنین برای نمایش در سی و هفتمین دوره از جشنواره فجر در حال ساخت است. طبق شنیده‌ها،  فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» راوی داستانی درباره عملیات مرصاد خواهد بود. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران به تازگی ویدیو جدیدی از پشت صحنه این فیلم سینمایی منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید این ویدیو را ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» با بازی بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، هستی مهدوی، محسن کیایی، حسین مهری و مهدی زمین‌پرداز ساخته خواهد شد. جواد عزتی، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری و هادی حجازی‌فر بازیگران قسمت اول فیلم هستند که در این قسمت نیز حضور خواهند داشت. کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» یعنی محمد حسین مهدویان، پیش از این علاوه بر فیلم «ماجرای نیمروز» فیلم‌های «لاتاری» و ایستاده در غبار را ساخته است.

جواد عزتی که یکی از بازیگران اصلی فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» محسوب می‌شود سابقه بازی در فیلم‌های «اکسیدان»، «هزارپا»، «لاتاری» و «طلا و مس» را دارد. حضور هادی حجازی فر در فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» به این معنی است که او در تمام فیلم‌های محمد حسین مهدویان حضور داشته است. بهنوش طباطبایی نیز سابقه بازی در فیلم «سیانور» را دارد. هستی مهدوی هم در فیلم‌هایی مانند «کمدی انسانی» و «پنجاه کیلو آلبالو» حضور داشته است. محسن کیایی نیز از جمله بازیگران جدید این فیلم است و سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «خط ویژه» و «بارکد» را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده