نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵

سریال Alan Wake در دست ساخت است

استودیوی رمدی از در دست ساخت بودن سریال Alan Wake (آلن ویک) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس بازی Alan Wake تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، پیتر کالووی، نویسنده و تهیه کننده سریال‌هایی چون سریال Legion (لژیون) و سریال Cloak and Dagger (شنل و خنجر)، وظیفه ساخت این سریال ماجراجویی، ترسناک و اتمسفریک را بر عهده خواهد داشت. کالووی به‌عنوان شورانر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. کمپانی رمدی برای ساخت سریال آلن ویک با کمپانی فیلمسازی Contradiction Films همکاری خواهد کرد. همچنین سم لیک، خالق این بازی نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Alan Wake حضور خواهد داشت. توماس هارلان، یکی از اعضای استودیوی Contradiction به ورایتی گفت:

آلن ویک اساسا یک سریال تلویزیونی است که در یک بازی ویدیویی قرار داده شده است. این بازی براساس دیدگاه سم لیک ساخته شده است. برای ساخت این بازی از فیلم‌ها و سریال‌هایی چون سریال The Twilight Zone (توایلایت زون)، فیلم Secret Window (پنجره مخفی)، کارهای هیچکاک، سریال Northern Exposure و سریال‌ها و فیلم‌های بسیار دیگری الهام گرفته شده است. ما قصد داریم تا در این سریال تلویزیونی با سم همکاری نزدیکی داشته باشیم. سم بخش بزرگی از این مجموعه است و این مجموعه در واقع کودک او است. 

رمدی نیز با انتشار ویدیویی در حساب توییتر خود این خبر را تایید کرد. ما در این ویدیو شاهد حضور سم لیک که روی یک جعبه با نوشته آلن ویک نشسته است، هستیم، اما این توییت حاوی اطلاعاتی نیست. بازی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ برای کنسول ایکس باکس 360 و در ادامه برای کامپیوتر منتشر شد، اما فروش آن بسیار پایین‌تر از حد انتظار کمپانی مایکروسافت بوده است. آلن ویک نویسنده مشهور کتاب‌های پر فروش دلهره‌آور روانشناختی است. او در کابوسی می‌بیند که افرادی با تبر به دنبال او هستند و او برای نجاتش باید به سمت نور برود.

او که دو سال نتوانسته‌ بود داستانی بنویسد، به پیشنهاد مدیر برنامه‌اش، بری ویلر و همسرش آلیس، برای مسافرتی کوتاه به همراه آلیس از نیویورک به شهر کوهستانی برایت فالز در ایالت واشینگتن می‌رود که این تنها آغاز ماجراهای بازی Alan Wake است. در سال ۲۰۱۲، بازی Alan Wake's American Nightmare (کابوس آمریکایی آلن ویک) منتشر شد و از آن زمان بسیاری از طرفداران در انتظار ساخت و انتشار بازی Alan Wake 2 (آلن ویک ۲) بوده‌اند که تا به امروز شاهد آن نبوده‌ایم.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده