// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered معرفی شد

کمپانی سونی در لایو استریم خود بازی Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered را معرفی کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر مجموعه Final Fantasy، در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، نسخه ریمستر تعدادی از بازی‌های فاینال فانتزی را معرفی کرد. البته از نظر ساختاری، بازی‌های معرفی شده همانند نسخه‌های قدیمی خودشان بودند؛ اما از نظر جزئیات، شاهد پیشرفت‌هایی بودیم تا مخاطبان جدید این مجموعه نیز بتوانند با نسخه‌های قدیمی سری Final Fantasy بیش از پیش آشنا شوند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی در لایو استریم Playstation Lineup Tour 2018، بازی Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد. در جریان ویدیوی معرفی Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered شاهد صحنه‌هایی از سیستم مبارزات بازی و طراحی‌های این نسخه هستیم. سیستم مبارزات، همانند نسخه‌های قدیمی نوبتی است و بازیکنان با توجه به نوع دشمنی که با آن مواجه می‌شوند، می‌توانند ضربات مختلفی را اعمال کنند.

بازی Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه نیز می‌توانید ویدیو معرفی Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered را در زومجی تماشا کنید. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای پلتفرم گیم کیوب عرضه شده بود.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده