نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

مرگ یکی از اعضای تیم نگهبانان کهکشان، جدیدترین رویداد پیش‌روی کمیک‌ های مارول

به‌تازگی کمپانی مارول کامیکس تصویری از قسمت اول سری کتاب کمیک Infinity Wars: Fallen Guardian منتشر کرده است. بر اساس این تصویر یکی از شخصیت‌ها، خواهد مرد.

رویداد Infinity Wars کمپانی مارول کامیکس، تا به اینجا که اصلا برای تیم نگهبانان کهکشان، روند خوبی نداشته است. پیش از آغاز این رویداد، ما شاهد این بودیم که شخصیت گروت در حالت کوچک و کودک خود گیر اقتاده، راکت به‌شدت مجروح شده و درکس نتوانسته قولی را که در رابطه با صلح‌جویی به خود داده بود، آنطور که باید و شاید درست نگه دارد. لازم به ذکر است که این موارد تازه اتفاقات نسبتا خوب و راحت ماجرا بوده است. اتفاقات اصلی خط داستانی جنگ‌های بی‌نهایت، باعث شده که گامورا تبدیل به شخصیت شرور بزرگ کیهانی بعدی دنیای مارول شود. او حتی تا جایی پیش رفت که استار لرد را هم به قتل رساند. خوشبختانه، مرگ پیتر کوییل توسط قدرت‌های دکتر استرنج و همچنین نیروی سنگ زمان، خنثی شد و به حالت قبل بازگشت. اما حال اینگونه به نظر می‌رسد که سایه‌ی شومِ یک مرگ روی اعضای تیم نگهبانان کهکشان افتاده و در آینده قرار است ما شاهد مرگ یکی از آنها باشیم.

چندی پیش، کمپانی مارول کامیکس تصویر جدیدی از کتاب کمیک جدید خود منتشر کرد. این تصویر حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک، یکی از اعضای تیم نگهبانان کهکشان جانش را در این خط داستانی از دست خواهد داد. تیزر تصویری قسمت اول سری کتاب کمیک Infinity Wars: Fallen Guardian به طرز عجیبی طرفداران را با عبارت «یک نفر سقوط خواهد کرد»‌ تهدید کرده و ترسانده است. بعد از خواندن این عبارت، نظرهای مختلفی برای همه به وجود می‌آید. اولین کاندید می‌تواند خودِ گامورا تلقی شود زیرا به احتمال زیاد، این راه خونین و شرورانه‌ای که او در پیش گرفته، به پایان خوب و خوشی نخواهد رسید. خیلی عجیب و تعجب برانگیز خواهد شد اگر کمپانی مارول بخواهد باری دیگر استار لرد را به قتل برساند زیرا همانطور که بالاتر عنوان کردیم، مدت زیادی از زمانی که او یک بار به قتل رسید و توسط دکتر استرنج برگردانده شد، نمی‌گذرد. از طرف دیگر، هم درکس و هم گروت دارای توانایی‌های قدرتمند بازسازی هستند. همین موضوع باعث می‌شود که تا حد زیادی غیرقابل کشتن شوند و در نتیجه از میان کاندیدها کنار روند. راکت هم که البته یک شخصیت بسیار محبوب است. انتشار همین تصویر، باعث شد که آشوب زیادی در دلِ طرفداران ایجاد شود.

Guardians of the Galaxy

می‌توان گفت که این تصویر در زمان مناسب و نسبتا قابل پیش بینی‌ای منتشر شد زیرا مدت زیادی نیست که کمپانی مارول اعلام کرده که قصد دارد مجموعه‌ی Guardians of the Galaxy را اوایل سال آینده میلادی، دوباره منتشر کند. در تصویری که حول محور این موضوع منتشر شد، تقریبا بخش زیادی از اعضایی که در تیم نگهبانان حضور داشتند، به تصویر کشیده شدند و به نظر می‌رسد که اعضای جدید این تیم احتمالا خاطرات زیادی را برای برخی طرفداران زنده می‌کنند. در این تصویر، تقریبا ما شاهد بیش از ۴۰ شخصیت هستیم. بخشی از این شخصیت‌ها به نوعی خود را نگهبان می‌داند و برخی دیگر برای برهه‌ای از زمان، ارتباط نزدیک و زیادی با این تیم داشتند. این تصویر حتی شامل شخصیت‌هایی مانند سیلور سرفر و گالاکتوس می‌شود.

براساس گفته‌های گری دوگان، این انتشار مجدد قرار است پیش از قسمت اول سری کتاب کمیک Thanos Legacy اتفاق بیافتد؛ در این خط داستانی مشخص می‌شود که مرگ این تایتان دیوانه، در واقع بخشی از نقشه‌ی هوشمندانه و بزرگترش بوده است. اینطور که به نظر می‌رسد، زمانی که محتوای آخرین آرزو و اظهارات تانوس بیان می‌شود، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و شاید هم خیلی چیزها به هم بریزد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تنها دو نفری که درباره‌ی این اظهارات تانوس خبر دارند، اروس (برادر تانوس) و گوست رایدر کیهانی است. حال اینکه تمامی این جریانات و همچنین مرگ یکی از اعضای تیم نگهبانان چگونه به خط داستانی Infinity Wars ارتباط پیدا می‌کند، مستلزم گذر زمان است.

نظر شما درباره‌ی این اتفاق غم‌انگیز چیست؟ به نظر شما کدام یک از اعضای این تیم در این خط داستانی جانِ خود را از دست خواهد داد؟


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده