// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر گیم پلی جدید بازی KURSK منتشر شد

استودیو Jujubee تریلر جدیدی از بازی KURSK در سبک «مستند و ماجراجویی» منتشر کرد. محتوای این بازی در مورد واقعه‌ای تاریخی است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو جوجوبی (Jujubee) تریلر جدیدی از پروژه منحصربه‌فرد خود منتشر کرد. بازی KURSK به گفته سازندگان در سبک جدیدی به نام «مستند و ماجراجویی» در دست ساخت است و برای اولین بار قصد دارد این سبک را به معرض نمایش قرار دهد.

داستان بازی در مورد رویداد تلخی است که در سال ۲۰۰۰ میلادی در دریای بارنتز، واقع در روسیه، برای زیردریایی K-141 Kursk رخ داده بود. بازی در واقع قصد دارد کاربران را با این واقعه تاریخی آشنا کند. گفتنی است که سازندگان هم‌اکنون در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 در غرفه D-005 در سالن 2.2 حضور دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه این بازی با سازندگان در مورد پروژه‌ آنها صحبت و درباره سبک جدید آنها اطلاعات کسب کنند.

گفتنی است که این اولین اثر استودیو Jujubee نیست و تیم توسعه‌دهنده آن مدت زمان زیادی است که در این عرصه فعالیت می‌کند. در کارنامه کاری آنها بازی‌هایی همچون Take off که در سبک شبیه ساز پرواز طراحی شده است دیده می‌شود. همچنین آثار استراتژی همزمانی همچون Realpolitiks در این استودیو توسعه یافته است که در کنار FLASHOUT 3D به چشم می‌خورد. به نقل از سازندگان هدف آنها این است که بتوانند آثار بیشتری را برای پلتفرم‌های مختلف همچون ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک، لینوکس، نینتندو سوییچ، آیفون و اندروید توسعه دهند.

گفتنی است که بازی KURSK هم‌اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس قرار گرفته است. برای اطلاع بیشتر از این موضوع می‌توانید به صحفه استیم آن مراجعه کنید. بازی مذکور در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ماه) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک منحصربه‌فرد‌ش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده