نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Octopath Traveler در ماه اول انتشار بیش از ۱۷۵ هزار نسخه در ژاپن فروخته است

موسسه تحقیقاتی مدیا کریت اعلام کرد که بازی Octopath Traveler در ماه اول انتشار بیش از ۱۷۵ هزار نسخه در ژاپن فروش داشته است.

در اوایل ماه جاری حساب رسمی بازی Octopath Traveler در توییتر از فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای این بازی نقش‌ آفرینی ژاپنی انحصاری نینتندو سوییچ در ماه اول انتشار خبر داد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، موسسه تحقیقاتی Media Create اعلام کرده است که میزان ۱۷.۵ درصد از این نسخه‌ها در ژاپن به فروش رسیده است.  

کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، به طوری که این کنسول هر هفته با اختلاف زیاد در صدر جدول فروش هفتگی سخت‌افزاری ژاپن قرار می‌گیرد. بازی Octopath Traveler در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی کلاسیک دهه نود میلادی طراحی و مدل‌سازی شده است که نظر منتقدان را به خاطر ایجاد نوآوری در قوائد مرسوم و سیستم مبارزات درگیرکننده جلب کرد. کمپانی مدیا کریت همچنین آمار و ارقام فروش هفتگی بازی Octopath Traveler را منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

هفتهتعداد نسخه‌های فروش رفته
اول۱۱۰.۱۱۱
دوم۲۲.۴۳۸
سوم۱۳.۲۳۸
چهارم۱۸.۴۴۸
پنجم۱۱.۳۹۰

در مقام مقایسه می‌توان به فروش بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اشاره کرد که در چهار هفته اول انتشار تقریبا نصف میزان فروش بازی Octopath Traveler بوده است. بازی Ni No Kuni 2 در حال حاضر برای کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه داستان‌سرایی غنی و شخصیت‌پردازی مناسب کاراکتر رولند، محتوای غنی و ارزشمند، شبیه‌سازی عالی بخش Kingdom، گرافیک هنری فوق العاده زیبا و موسیقی‌های عالی و مناسب با اتمسفر بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده