// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بیش از یک میلیون نسخه از Octopath Traveler به فروشگاه ها ارسال شده است

کمپاین اسکوئر انیکس در حساب کاربری توییتر بازی Octopath Traveler اعلام کرد که بیش از یک میلیون نسخه از این بازی به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

مدتی است که بازی Octopath Traveler به صورت انحصاری برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است. اثری با حال و هوای بازی‌های رترو در سبک نقش آفرینی شرقی که کمپانی نینتندو، ناشر بازی Octopath Traveler، تبلیغات متعددی را حول این بازی انجام داده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده Octopath Traveler، در حساب کاربری توییتر این بازی نوشته است که تا به حال بیش از یک میلیون نسخه از Octopath Traveler به فروشگاه‌ها ارسال شده است. البته این رقم با در نظر گرفتن فروش دیجیتالی بازی است. لازم به ذکر است که این آمار مربوط به دانلود نسخه دیجیتالی و عرضه نسخه فیزیکی بازی Octopath Traveler می‌شود.

چند وقتی می‌شود که کمپانی اسکوئر انیکس بازی‌های نقش آفرینی شرقی و رترو خود را عرضه می‌کند و آن طور که باید و شاید به موفقیت نرسیده است. با این حال Octopath Traveler را می‌توان یک موفقیت برای اسکوئر انیکس دانست؛ زیرا مخاطبان زیادی سمت این بازی رفته‌اند و توانسته‌اند با حال و هوای بازی ارتباط برقرار کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا با بازی‌های مشابه Octopath Traveler ارتباط برقرار می‌کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده