// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

استودیو Hi-Rez به سه تیم مجزا تقسیم شد

Hi-Rez برای تمرکز بیشتر روی بازی‌های Smite، Paladins و Realm Royale، استودیو خود را به سه تیم جداگانه تقسیم کرد.

های رز (Hi-Rez) اعلام کرد که قصد دارد استودیو خود را به سه تیم مجزا تقسیم کند. استودیو‌های جدید که با نام‌های فورج گیمز، اویل موجو گیمز و هیروئيک لیپ معرفی شده‌اند قرار است به طور جداگانه روی بازی‌های Smite، Paladins و Realm Royale کار کنند. همچنین در انتها مسئولین افزودند که هر یک از استودیو‌ها به دنبال جذب نیرو جدید هستند.

کریس لارسون به عنوان مدیر کلی هر سه استودیو فعالیت خود را آغاز کرده است. به نقل از وی، تقسیم شدن استودیو های رز به سه تیم جداگانه باعث می‌شود که هر یک از تیم‌ها با تمرکز بیشتری از بازی‌های خود پشتیبانی کنند و با انجمن‌های بازی خود تعامل مستقیم داشته باشد. همچنین به گفته وی، این موضوع باعث می‌شود که هر یک از استودیو‌ها بودجه جداگانه‌ای داشته باشند. 

برای کمک به استراتژی جدید این کمپانی، مسئولین قصد دارند روی ورزش‌های الکترونیک (eSport) و سرویس‌های هنری که با نام‌های Skillshot Media و Alacrity Arthouse تاسیس شده‌اند، تمرکز داشته باشند. استو چیزم، رئیس استودیو های رز، در مورد استراتژی جدید این تیم اعلام کرد:

گروه ناشران جدید استودیو Hi-Rez به عنوان یک سرویس مجزا تاسیس شده است که در این راستا هر یک از تیم‌ها می‌توانند پتانسیل کامل خود را برای پروژه‌های خود نشان دهند. رشد استودیو های رز به ما اجازه می‌دهد که روی چندین بازی فعالیت داشته و مدیریت راحت‌تری روی آنها داشته باشیم و از گذشته عملکرد بهتری ارائه دهیم. 

کاربران کنسول نینتندو سوییچ هم اکنون می‌توانند بازی شوتر اول شخص Paladins را به طور رایگان تجربه کنند. این بازی قبلا روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و مک هم منتشر شده است. در آن سو بازی بتل رویال Realm Royale نیز در قابل بتای محدود (Closed Beta) در دسترس کاربران PS4 و Xbox One است و کاربران پی سی نیز می‌توانند از طریق سیستم Early Access آن را تجربه کنند. سومین بازی محبوب این استودیو یعنی Smite که در سبک MOBA طراحی شده است هم به طور Free to Play برای کامپیوتر، مک، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قابل دانلود است.

نظرات خود را در مورد تقسیم شدن استودیو های رز به سه تیم جداگانه با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده