// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

ویدیو روند توسعه بازی Archangel: Hellfire با ابزار Oculus Medium

استودیو Skydance Interactive با انتشار تریلری جدید کاربران بازی Archangel: Hellfire را با روند توسعه آن آشنا می‌کند.

چندی پیش استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو (Skydance Interactive) محتوای واقعیت مجازی بازی Archangel را با نام Hellfire برای هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان به مناسبت انتشار آن تریلری منتشر کرده‌اند که در آن روند ساخت این محتوا برای هدست‌های واقعیت مجازی را نشان می‌دهند که در این راستا توانستیم با ابزار کوچکی با نام Oculus Medium آشنا شویم.

ایده استفاده از ابزار Oculus Medium در این پروژه در واقع به دست برایانت کوشو، طراح کانسپت، مطرح شد که بعدها به یکی از کلیدی‌ترین موارد توسعه این محتوا تبدیل شد. وی با استفاده از این تکنیک توانست در عرض یک هفته محیطی را برای بازی توسعه دهد که در آن سو با فوتوشاپ شاید ۶ ماه به طول می‌انجامید.

پس از طراحی مدل یاد شده با ابزار آکیولس مدیوم، توسعه‌دهنده پیش از اینکه آن را وارد بازی کند طرح را در Zbrush ،Keyshot و Photoshop پولیش می‌کند. البته بخش زیادی از ویدیو مربوط به تعریف و تمجید همکاران برایانت مربوط می‌شود که ابزار Oculus Medium به چه اندازه به کار وی سرعت بخشیده است.

از محتویات Hellfire می‌توان به حالت‌های جدید رقابتی همچون Team Deathmatch برای بخش PvP (بازیکن در مقابل بازیکن‌) و حالت Co-op برای بخش PvE (بازیکن در مقابل دشمنان) اشاره کرد. حالت اول بازیکنان را در قالب تیم‌های دو نفره در مقابل یکدیگر رها می‌کند و حالت همکاری چند نفره نیز بازیکنان را با امواجی از دشمنان مختلف روبه‌رو می‌کند. چهار نقشه جدید به همراه ۶ ربات تازه در قالب ۳ کلاس متنوع از دیگر محتویات این بسته الحاقی به شمار می‌رود.

Archangel: Hellfire یک بازی چند نفره آنلاین است که در سبک اکشن طراحی شده است. بازی مذکور هم‌اکنون از طریق پی سی برای هدست‌های واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو و Oculus Rift در دسترس است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. در ادامه همچنین می‌توانید روند توسعه این بازی را مشاهده کنید که به لطف ابزار Oculus Medium انجام شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده