// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

لگو Hogwarts Castle برای طرفداران هری پاتر معرفی شد

کمپانی Lego با انتشار چندین تصویر، سری جدید اسباب بازی لگو خود با نام Hogwarts Castle Lego را معرفی کرد.

کمپانی لگو از جدیدترین اسباب بازی خود که با نام Hogwarts Castle Lego معرفی شده است رونمایی کرد که از طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار است.

قلعه لگو هاگوارتز با ارتفاع ۲۲ اینچ (۵۶ سانتی متر)، ۲۷ اینچ (۶۹ سانتی متر) و عمق ۱۶ اینچ ( ۴۰.۵ سانتی متر) ساخته شده است و در حالی که شامل ۶ هزار قطعه لگو می‌شود با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار عرضه می‌شود.

این محصول که برای سنین ۱۶ به بالا پیشنهاد می‌شود، شامل قلعه، برجک‌ها، کلاس‌های درس، موجودات، ‌Whomping Willow و محل سکونت هاگرید می‌شود. فیگور‌های کوچک گودریک گریفیندور، هلگا هافلپاف، سالازار اسلیترین و رونا ریونکلا نیز در بین لگوهای این مجموعه کامل دیده می‌شود. تعداد فیگور‌های کوچک‌تر که با نام مینی فیگور شناخته می‌شود نیز به ۲۷ عدد می‌رسد که شامل هری، ران، هرمیون، دامبلدور،‌ اسنیپ، ولدمورت، دانش‌آموزان و غیره می‌شود.

Great Hall در قسمت میانی این قلعه جای گرفته است که مواردی همچون پنجره‌ها، نشان‌ها، میز، مشعل‌ها و دیگر جزئيات به چشم می‌خورد. پله‌های متحرک نیز در کنار کلاس دفاع در برابر جادوی سیاه، تالار و اتاق Devil’s Snare در این مجموعه تعبیه شده است. اتومبیل Flying Ford Angela از Chamber of Secrets نیز در میان آیتم‌های این محصول دیده می‌شود.

مجموعه لگو Hogwarts Castle Lego در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ماه) در وب‌سایت رسمی لگو در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید نگاهی به محتویات این مجموعه لگو بیندازید.

 Hogwarts Castle Lego

هر دو مجموعه هری پاتر و لگو در جریان نشست کمپانی برداران وارنر در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو حضور داشتند. تریلری از فیلم The LEGO Movie 2 منتشر شد که کریس پرت (Chris Pratt) در جریان این ویدیو تمامی کاراکتر‌هایی که پیش‌تر نقش آنها را ایفا کرده است‌، به تمسخر می‌گیرد و حال و هوای تریلر را طنزآمیز می‌کند. تریلر جدیدی نیز از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald به نمایش گذاشته شد که بسیاری از رمز و راز‌های دامبلدور را برملا کرد.

نظرات خود را در مورد این مجموعه بسیار زیبا با زومجی در میان بگذارید. آیا برای خرید این محصول اقدام خواهید کرد؟


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده