نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

فصل دوم سریال روزهای بی‌ قراری در حال ساخت است

فصل دوم سریال «روزهای بی قراری» در حال ساخت است و تا کنون پانزده درصد از پروسه فیلمبرداری نیز پیشرفته است.

فصل اول سریال روزهای بی‌قراری به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید و در ۲۳ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال در فصل اول داستان زندگی سه‌دوست دانشگاهی بود. در فصل اول این سریال بازیگرانی چون پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، ابولفضل پورعرب، سارا صوفیانی و کامذان تفتی حضور داشتند. فصل اول این سریال نیز این روزها از شبکه آی‌فیلم درحال پخش است.

طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ ساخت فصل دوم این سریال آغاز شده است. فصل دوم این سریال با حضور بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، امیر برحق، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ درحال ساخت است. البته قرار است بازیگرانی بومی از مشهد و تبریز نیز به سریال اضافه شوند. بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم این سریال در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد جریان خواهند داشت. فصل دوم این سریال به سفارش معاون سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی(تبریز) برای شبکه یک سیما تولید می‌شود. در خلاصه‌ی فصل دوم این سریال آمده است:

سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است.

عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده: امیرحسین شریفی، کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: شعله شریعتی، مدير فیلمبرداری: میلاد پرتوی، مدير توليد: جعفر صمدي، مدير صدابرداري: بهمن حيدري، طراح چهره پردازي:محمد قمي، طراح صحنه و لباس: سعيد هنرمند، تدوين: پرهام وفايي، مدير برنامه ريزي:حميد شوريده، مدير تداركات: عليرضا قدرتي، مدير امور مالي:اصغر تيموري مقدم، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده