نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵

اولین تریلر سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شبکه نیکلودئون اولین تریلر سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد.

با اینکه آینده مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته) در سینما چندان مشخص و شفاف نیست و خبرهایی مبنی بر ساخت ریبوت آن به گوش می‌رسد، اما این مجموعه در دنیای تلویزیون به گسترش خود ادامه می‌دهد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نیکلودئون اولین تریلر سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرده است. این تریلر در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شد و در آن برای اولین‌بار شاهد تصاویر رسمی این انیمیشن سریالی بودیم. در این تریلر شاهد تصاویر گرافیکی نسبتا متفاوت با دیگر سریال‌های این مجموعه هستیم که سرعت صحنه‌های مبارزه و درگیری بسیار سریع‌تر از گذشته نیز شده است. همچنین از آهنگ کلاسیک این مجموعه برای ساخت تریلر سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles نیز استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

عمر بنسون میلر در نقش رافائل، بن شوارتز در نقش لئوناردو، جاش برنر در نقش داناتلو و برندون میشل اسمیت در نقش مایکل آنجلو، صداپیشگی اعضای لاکپشت‌ های نینجا را در سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles بر عهده دارند. همچنین کت گراهام در نقش آپریل اونیل، اریک بائوزا در نقش اسپلینتر، جان سینا در نقش بارون دراکسام، لینا هیدی در نقش بیگ ماما و جان لایدن در نقش میت سویتز، دیگر بازیگرانی هستند که در سری جدید سریال Teenage Mutant Ninja Turtles حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده داشته‌اند.

همچنین شبکه نیکلودئون اعلام کرد که پخش سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles از تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، امروز اولین قسمت این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو و پنل آن به‌صورت اختصاصی نمایش داده شد. سریال Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles در ۲۶ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای تولید شده‌ است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده