نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم جدیدی براساس مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles در دست ساخت است

شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلم جدیدی براساس مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدیدی براساس مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته) در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرد، شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت قسمت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles است. همچنین اندرو داج، نویسنده فیلمنامه فیلم Bad Words به کارگردانی جیسون بیتمن که در سال ۲۰۱۳ این فیلم کمدی بزرگسالانه منتشر شد، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. ورایتی در ادامه اضافه کرد که احتمالا قسمت جدید این فیلم یک ریبوت برای این مجموعه خواهد بود. 

در سال ۲۰۱۴، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles به کارگردانی جاناتان لیبسمن، به‌روی پرده‌های سینما رفت و پس از موفقیت تجاری این فیلم، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها) به کارگردانی دیو گرین که این فیلم دنباله قسمت اول بود، در سال ۲۰۱۶ اکران شد که شکست تجاری فیلم باعث لغو ساخت قسمت سوم آن شد و طبیعی است که پارامونت تصمیم به ریبوت این مجموعه محبوب گرفته باشد. با این حال، ورایتی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این فیلم قرار است یک ریبوت یا یک دنباله برای دو فیلم قبلی باشد، به اشتراک نگذاشته است و بنابراین در حال حاضر هیچ چیزی در مورد ارتباط داشتن یا نداشتن قسمت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles با دو فیلم قبلی این مجموعه مشخص نیست.

همچنین مایکل بی، تهیه کننده دو قسمت اول فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles، برای تهیه کنندگی قسمت جدید این مجموعه به‌همراه اندرو فرم و برد فولر نیز باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله تاریخ اکران، کارگردان این پروژه و بازیگران آن منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که قسمت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده