// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

شایعه: بازی Skate 4 در نمایشگاه E3 2018 معرفی می‌شود

با توجه به وقایعی که به تازگی برای بازی Skate 3 رخ داده است خیلی از طرفداران بر این باور هستند که EA در نمایشگاه E3 2018 از بازی Skate 4 رونمایی خواهد کرد.

در طی اتفاق عجیبی که برای بازی Skate 3 رخ داده است طرفداران احساس می‌کنند که خبری از نسخه جدید این سری در نمایشگاه E3 2018 منتشر خواهد شد. کسانی که هنوز امید دارند که کمپانی EA نسخه جدید این سری یعنی Skate 4 را توسعه دهد شاید اتفاقات عجیب پیرامون Skate 3 برایشان جالب باشد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که سرور‌های بازی Skate 3 باری دیگر فعال شده است و این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد که به محتویات آنلاین این بازی دست پیدا کنند. این محتویات شامل پارک‌ها، لابی‌ها و آیتم‌های انجمن‌ها می‌شود که پس از غیر فعال شدن سرور‌ها از دسترس خارج شده بود. البته برای شفاف‌سازی باید گفت که سرور‌ها برای انجام بازی‌های آنلاین نیز در دسترس است و فعال شدن آنها فقط برای آیتم‌های اشاره‌شده انجام نشده است.

البته این موضوع نشان‌دهنده این نیست که بازی Skate 4 در حال توسعه است، اما می‌توان احتمال این موضوع را داد. در آن سو همچنین می‌توان احتمال داد که کمپانی EA در حال بازسازی این بازی باشد؛ از آنجا که به تازگی آنها بازی Burnout Paradise را ریمستر کرده‌اند. یا اینکه در کل احتمال می‌رود که کسی به اشتباه سرور‌ها را روشن کرده باشد، اما باز این موضوع امری عجیب است که پس از گذشت این همه مدت از غیر فعال شدن سرور‌ها کمپانی EA به طور غیر منتظره سرور‌های این بازی را فعال کند.

تا برگزاری رویداد E3 2018 مدت زمان زیادی باقی نمانده است و گفتنی است که کمپانی EA پیش از آغاز این رویداد یعنی در تاریخ شنبه ۹ ژوئن (۱۹ خردادماه) مراسم خواهد داشت. البته معرفی بازی Skate 4 تنها یک شایعه و احتمال است و باید تا برگزاری نمایش الکترونیک آرتز منتظر بمانیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده