// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

فروش بازی Hollow Knight روی کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۲۵۰ هزار نسخه عبور کرد

استودیوی تیم چری از فروش بیش از ۲۵۰ هزار نسخه‌ای بازی Hollow Knight روی کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

Hollow Knight یکی از بازی‌هایی بود که چند هفته پیش در سکوت خبری روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. آمار فروش این بازی نشان داده است که عرضه بی سر و صدای آن چندان به فروشش لطمه نزده است.

بر اساس آخرین اخبار بازی، تیم چری (Team Cherry) استودیوی توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده است که Hollow Knight تاکنون در زمینه فروش بسیار خوب عمل کرده و موفق شده است بیش از ۲۵۰ هزار نسخه فروش کند. شاید این عدد در مقایسه با بازی‌های AAA خیلی چشم‌گیر نباشد، اما این عدد، برای فروش دو هفته‌ای یک بازی که توسط یک تیم کوچک ساخته شده، رقم بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد.

استودیوی تیم چری اعلام کرده است که در حال کار روی یک بروزرسانی جدید برای نسخه سوییچ بازی Hollow Knight هستند تا برخی از مشکلات بازی را که در زمان عرضه در آن وجود داشت، برطرف سازند. هنوز زمان دقیق انتشار این بروزرسانی اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در روزها و هفته‌های آتی منتشر شود.

با موفقیت این بازی روی کنسول Nintendo Switch، این سوال پیش می‌آید که آیا بازی Hollow Knight به کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راه پیدا خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر استودیوی تیم چری هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر عرضه این بازی روی این کنسول‌ها منتشر نکرده است، اما اگر فروش خوب این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ ادامه پیدا کند، می‌توان در آینده‌ای نه‌چندان دور این بازی را روی دیگر پلتفرم‌ها هم مشاهده کرد.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما درمیان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده