// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Hollow Knight منتشر شد

توسعه دهندگان بازی Hollow Knight توضیح داده‌اند که نمی‌خواهند تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی اعلام کنند، زیرا این کار باعث محدودیت آن‌ها خواهد شد.

Team Cherry که توسعه دهنده‌ی بازی Hollow Knight است، اوایل این هفته وعده داده بود که جزئیات بیشتری در مورد نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی محبوب در اختیار همه‌ی دوست‌داران بازی قرار خواهد داد. امروز این تیم به قول خود عمل کرد و اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر کرده است.

این توسعه دهندگان اعلام کردند که سخت در حال کار روی نسخه‌ی مخصوص نینتندو سوییچ بازی هستند و برای پیشرفت سریع‌تر، با یک تیم توسعه دهنده از استدیوی Shark Jump هم همکاری می‌کنند. آن‌ها اعلام کردند که هدف Team Cherry عرضه‌ی یک نسخه با نرخ ۶۰ فریم ثابت در بازی بوده است که اکنون پس از ماه‌ها تلاش توانسته‌اند به این موفقیت دست یابند.

درحالی که Team Cherry هنوز هم تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی بازی اعلام نکرده، آن‌ها گفته‌اند که نمی‌خواهند تا به یک تاریخ خاص برای عرضه‌ی بازی محدود شوند. در حاضر آن‌ها همچنان مشغول بررسی و رفع مشکلات بازی قبل از پورت کردن آن هستند و سعی می‌کنند که لیست مشکلات بازی تا حد امکان کوچک‌تر شود. آن‌ها همچنین وعده دادند که در صورتی که بتوانند تاریخ دقیقی برای عرضه بازی مشخص کنند، حتما این کار را خواهند کرد.

Team Cherry همچنین اعلام کرد که برای نسخه‌ی کنونی این بازی یک آپدیت منتشر کرده است که هم اکنون به صورت بتا در دسترس است. این تیم توسعه بروزرسانی ذکر شده را Lifeblood نام گذاری کرده‌اند چونکه پس از نصب آن تغییرات بسیار زیادی روی هسته‌ی اصلی بازی ایجاد می‌شود. از جمله این تغییرات می‌توان به اضافه شدن یک باس جدید، موسیقی پس زمینه جدید و برخی افزودنی‌های دیگر درون بازی نام برد. البته این بروزرسانی در زمان عرضه نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی، به صورت پیش‌فرض روی آن اضافه شده است.

در کل به نظر می‌رسد که فرايند پورت بازی Hollow Knight به کنسول دستی نینتندو سوییچ به آرامی پیش می‌رود و به عنوان یک دوستدار بازی در صورتی که نمی‌خواهید تا زمان انتشار این بازی بر روی این کنسول صبر کنید هم اکنون می‌توانید این بازی جالب را بر روی ویندوز و مک دانلود و نصب کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده