نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه نینتندو سوییچ بازی Hyper Light Drifter دارای محتوای انحصاری است

نسخه نینتندو سوییچ بازی Hyper Light Drifter دارای اسلحه و منطقه جدیدی است که تنها در دسترس دارندگان این نسخه قرار می‌گیرد.

بازی مستقل نقش‌آفرینی Hyper Light Drifter استودیو Heart Machine در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و به خاطر گیم‌پلی چالش‌برانگیز و طراحی‌های زیبای خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. کمپانی نینتندو در فروردین‌ماه امسال از انتشار بازی Hyper Light Drifter برای نینتندو سوییچ خبر داد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که انتشار این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو با چندین غافل‌گیری همراه خواهد بود.

گیم‌اکسپلین در تریلر گیم‌پلی جدیدی که از بازی Hyper Light Drifter در یوتیوب منتشر کرده است، توضیح می‌دهد که نسخه Nintendo Switch که در تابستان سال جاری عرضه خواهد شد، شامل محتوای جدیدی در قالب یک اسلحه و منطقه‌ای تازه است که منحصرا در این نسخه وجود خواهند داشت.

اسلحه جدید یک شمشیر دوتایی است که بازیکنان می‌توانند آن را در بازی به دست آورند، هر چند روش دقیق انجام این کار هنوز مشخص نشده است. همچنین نسخه نینتندو سوییچ شامل منطقه جدیدی است که محیط جدیدی را برای اکتشاف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. افزون بر محتوای جدید، ویدیو گیم‌اکسپلین همچنین تایید کرد که این نسخه در حالت داک با رزولوشن ۱۰۸۰ و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

بازی Hyper Light Drifter در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی، مک و لینوکس در دسترس است و در تابستان سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده