نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Hyper Light Drifter برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

کمپانی نینتندو اعلام کرد که بازی مستقل و نقش‌آفرینی Hyper Light Drifter در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Hyper Light Drifter در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و به خاطر گیم‌پلی چالش‌برانگیز و طراحی‌های زیبای خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی دوبعدی اکشن نقش‌آفرینی در آینده نزدیک برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

کمپانی نینتندو امروز از انتشار بازی Hyper Light Drifter در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ خبر داد. بازی Hyper Light Drifter  تقریبا دو سال پس از انتشار برای کنسول‌ها و پی‌سی به نینتندو سوییچ راه می‌یابد و این فرصت را برای دسته‌ای جدید از مخاطبین فراهم می‌کند تا به تجربه چالش‌های منحصربه‌فرد بازی بپردازند.

البته بازی‌های مستقل دیگری نیز در سال جاری میلادی در دسترس کاربران کنسول Nintendo Switch قرار می‌گیرند و همانطور که کمپانی نینتندو در کنفرانس Nindies Direct اعلام کرد، در آینده نزدیک شاهد راهیابی بازی‌هایی نظیر بازی Mark of the Ninja Remastered و مجموعه The Banner Saga به این کنسول خواهیم بود.

بازی Hyper Light Drifter در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، PC، مک و لینوکس در دسترس است و در تابستان سال ۲۰۱۸ برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده