// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Metal Wolf Chaos XD، اثر سازنده Dark Souls، امسال منتشر می‌شود [E3 2018]

بازی قدیمی Metal Wolf Chaos، توسعه یافته در استودیو FromSoftware، سال جاری با نام Metal Wolf Chaos XD برای پلتفرم‌های نسل هشتم منتشر می‌شود.

پیش از اینکه استودیو فرام‌سافتور (Fromsoftware) آثاری همچون Dark Souls و Bloodborne را توسعه دهد، در سال ۲۰۰۴ به ساخت بازی اکشنی به نام Metal Wolf Chaos پرداخت که به طور انحصاری برای ایکس باکس توسعه یافته بود. بازی مذکور در غرب منتشر نشد اما حال کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در جریان کنفرانس عجیب و غریب خود در E3 2018 از عرضه این بازی روی پلتفرم‌های مدرن خبر داد.

نسخه جدید با نام Metal Wolf Chaos XD معرفی شد و قرار است در انتهای سال جاری میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شود. بازی مذکور که در سبک اکشن و سوم شخص طراحی شده است رئیس جمهور کشوری را نشان می‌دهد که با استفاده از ربات‌های بزرگ به نبرد با دشمنان می‌رود. این بازی با اینکه فقط در ژاپن منتشر شده بود اما توانست با  سبک منحصر به فرد خود در آن زمان نقد‌های مثبتی دریافت کند.

همچنین این بازی با داشتن بهبود‌هایی در بخش گرافیک بازی قصد دارد که یک اثر بازسازی شده را به دست طرفداران برساند. در کنار بهبود سیستم صدا همچنین بازی مذکور را می‌توان پش از عرضه‌اش روی نمایشگر‌های Wide نیز تجربه کرد.

بازی Metal Wolf Chaos XD در انتهای سال جاری میلادی برای Xbox One، PS4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر بازی مذکور را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده