// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵

Adult Swim انیمیشن جالبی از بازی God of War منتشر کرد

شبکه Adult Swim ویدیو انیمیشنی جالبی را با محوریت بازی God of War منتشر کرد.

دو هفته‌ی پیش بود که بازی God of War روانه بازار شد و توانست نظر اکثر مخاطبان و کاربران بازی‌های ویدیویی را به خود جذب کند؛ بازی‌ای که در این نسخه دستخوش تغییرات بزرگی شده بود که مهم‌ترین آن تبدیل شدن God of War از یک بازی هک اند اسلش به یک بازی اکشن ماجراجویی است. همچنین چندی پیش بود که خبری منتشر شد با محوریت فروش بازی God of War مبنی بر اینکه این بازی توانسته سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 به خود اختصاص دهد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اعضای شبکه Adult Swim ویدیویی جالب و بامزه از بازی God of War ساخته‌اند که این بار شاهد چهره‌ی متفاوتی از روح اسپاردا (اشاره به کریتوس) هستیم. در جریان ویدیو منتشر شده که درواقع حالت انیمیشنی دارد، شاهد کریتوس و آترئوس هستیم که وارد یک زمین بسکتبال می‌شوند و قصد دارند با دو بازیکن دیگر رقابت کنند. همچنین این ویدیو تبلیغی برای عرضه بازی روی پلی استیشن 4 پرو نیز به‌حساب می‌آید.

در ادامه می‌توانید ویدیو انیمیشنی بازی God of War را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی God of War توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده