نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

فروش بازی God of War در سه روز ۳.۱ میلیون نسخه بوده است

طبق اعلام استودیو سانتا مونیکا، بازی God of War سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 تا به امروز داشته است.

بازی God of War تقریبا دو هفته پیش منتشر شد و استقبال عالی منتقدین را هم در پی داشت و نمره‌های بسیار خوبی دریافت کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سانتا مونیکا، سازنده این اثر، اطلاعاتی از میزان فروش بازی ارائه کرده است. بر این اساس، بازی God of War سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 تا به امروز تجربه کرده است. همچنین این بازی تنها در سه روز اول عرضه، ۳.۱ میلیون نسخه فروش داشته است. 

همچنین شنون استادستیل، رییس استودیو Santa Monica، ضمن اعلام آمار مرتبط با فروش بازی، بیانیه‌ای هم منتشر کرده که به شرح زیر است:

می‌خواهم شخصا از میلیون‌ها نفری که در سراسر دنیا بازی را خریداری و تجربه کردند تشکر کنم. حمایت شما از ما بی‌نهایت الهام‌بخش و دلگرم‌کننده و دلیلی است که باعث می‌شود ما، هر روز برای اینکه بتوانیم در بازی‌هایمان سطح جدیدی از سرگرمی را ارائه کنیم، تلاش کنیم. من همچنین از کوری بارلوگ، یومی یانگ و تمام اعضای تیم سازنده بازی هم تشکر می‌کنم که توانستند یک روایت داستانی عالی و بازی با‌کیفیت را ارائه کنند. 

بازی گاد آف وار علاوه بر فروش، از نظر امتیاز در متاکریتیک هم بهترین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 به شمار می‌رود. در دیگر مطالب مرتبط با این بازی، شما می‌توانید راهنمای تروفی God of War و همچنین نکاتی را که باید پیش از تجربه God of War بدانیم در زومجی بخوانید. همچنین بازی God of War در بررسی زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرده بود که خلاصه‌ای از این نقد هم به شرح زیر است:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده