نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

حالت Survival بازی ترسناک Agony معرفی شد

استودیو Madmind حالت بقای بازی Agony را معرفی کرد و اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشت.

پس از گذشت زمان زیادی که برای توسعه بازی ترسناک Agony صرف شد، سرانجام هفته آینده شاهد انتشار این بازی خواهیم بود، اما ظاهرا کار استودیو لهستانی Madmind در ارائه اطلاعات بیشتر از بازی تمام نشده است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که این توسعه‌دهنده حالت جدیدی از بازی با نام Agony Mode را معرفی و جزئیات بیشتری از آن ارائه کرده است.

Agony

بازیکنان در حالت بقا بازی باید به منظور انجام ماموریت‌ها به کاوش در دنیایی بپردازند که دائما در حال تغییر است

بر خلاف بخش داستانی بازی، حالت Agony از سبک ماجراجویی اکشن اول شخص فاصله می‌گیرد و به سبک روگ‌لایک تغییر وضعیت می‌دهد. بازیکنان در این حالت Survival باید به منظور تکمیل ماموریت‌های مختلف به کاوش در دنیایی بپردازند که به صورت اتفاقی تغییر می‌کند و حوادث غیرمنتظره‌ای را به وجود می‌آورد. از آنجایی که با یک حالت Roguelike طرف هستیم، بازیکنان تنها یک جان در اختیار دارند و زمانی که کشته شوند، مجبور خواهند بود تا از ابتدا این حالت را آغاز کنند.

اگر درباره این بازی ترسناک اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Agony در نقش یک روح عذاب‌کشیده قرار می‌گیرند که بدون هیچ اطلاعاتی از گذشته وارد دنیایی جهنمی و مملو از هیولاها می‌شود. بازیکنان باید در دنیای زیرزمینی بازی به کاوش بپردازند و با تعامل با ارواح، راهی برای فرار پیدا کنند. یکی از آنتاگونیست‌های بازی «قدیس سرخ» خواهد بود که کلید رسیدن شخصیت اصلی به گذشته فراموش‌شده خود است.

پیش از این استودیو مدمایند اعلام کرد که بازیکنان برای تمام کردن بازی Agony به حدود ۱۲ ساعت زمان نیاز دارند، ولی محتویات اضافه‌ای که پس از عرضه بازی اصلی در دسترس قرار می‌گیرد، این مدت زمان را افزایش خواهد داد. بازی Agony در تاریخ هشتم خردادماه (۲۹ می) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و نسخه PC بازی بدون سانسور خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده