نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

اتمام بازی Agony به حدود ۱۲ ساعت زمان نیاز خواهد داشت

استودیوی Madmind، سازنده‌ی بازی Agony اعلام کرده‌ است که بخش اصلی بازی طی حدود ۱۲ ساعت به پایان می‌رسد، اما محتوای بیشتری در آینده برای ارتقای زمان تجربه بازی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

به‌تازگی استودیوی Madmind، توسعه‌دهنده‌ی بازی ترسناک و موردانتظار Agony اعلام کرده است که بازیکنان برای تمام کردن این بازی به حدود ۱۲ ساعت زمان نیاز دارند، اما این همه‌ی ماجرا نخواهد بود و محتویات اضافه‌ای که پس از عرضه‌ی بازی اصلی منتشر می‌شود این مدت زمان را افزایش خواهد داد.

در همین مورد، استودیوی سازنده طی پستی در اکانت رسمی توییتر این بازی تاکید کرده است که محتویاتی فراتر از حالت اصلیِ این بازی در انتظار هواداران خواهند بود.

agony tweet

تیم‌ سازنده همچنین اعلام کرده است که جزییات بیشتری از این بازی تا اواخر این هفته در اختیار علاقه‌مندان و هواداران قرار خواهد گرفت.

در روز‌های اولیه‌ی ماه جاری، استودیوی Madmind تاریخ عرضه‌ی این بازی را ۸ خرداد اعلام کرد و علاوه‌ بر این، تاکید شد که نسخه‌ی کامپیوتر این بازی یک پچ و آپدیت اضافه برای دسترسی بازیکنان این پلتفرم به برخی محتوای سانسورنشده‌ای که از روی نسخه‌ی کنسولی به‌دلیل برخی ملاحظات در رده‌بندی سنی بازی (و جلوگیری از ارتقای رده سنی به درجه‌ی AO یا «فقط بزرگسالان») حذف شده‌اند دریافت خواهد کرد.

با این اوصاف، کسانی که این بازی را با دریافت پچ مذکور و بر روی پی سی تجربه‌ می‌کنند با بازی‌ای حتی دیوانه‌وارتر از آنچه تاکنون در تریلر‌های Agony دیده‌ایم و انتظار آن را داریم مواجه خواهند شد.

علاوه بر نکات ذکر شده،‌ این بازی یک حالت VR برای تجربه‌ی هرچه واقعی‌تر با تکنولوژی واقعیت مجازی نیز خواهد داشت که قطعا عمق تازه‌ای به ماجراجویی بازیکنان در این جهنم خونین خواهد بخشید.


منبع onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده