نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی ترسناک Agony اعلام شد

استودیو Madmind و کمپانی ماکزیموم گیمز تاریخ انتشار بازی ترسناک Agony را اعلام کردند.

اگر به دنبال تجربه بازی Agony بودید و می‌خواستید تا هر چه زودتر به تجربه آن بپردازید، خبرهای خوبی برایتان داریم. در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Madmind و کمپانی Maximum Games اعلام کردند که این بازی ترسناک در تاریخ هشتم خرداد ماه (۲۹ می) منتشر خواهد شد.

به مناسبت اعلام تاریخ انتشار بازی Agony کمپانی ماکزیموم گیمز تریلر جدیدی منتشر  کرده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی و داستان بازی را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Agony اثر اول شخص و ترسناکی است که به طور کامل در عالم مردگان جریان دارد. بازیکنان در این بازی توانایی کنترل ذهن افراد برای بقا را خواهند داشت و به عنوان مثال می‌توانند شیاطین را کنترل کنند.

چند روز پیش مشخص شد که نسخه پی‌ سی بازی Agony امکان حذف بخش‌های سانسور شده بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی Agony در تاریخ یادشده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده