// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Disney Heroes: Battle Mode

بازی Disney Heroes: Battle Mode اثری است که در جریان آن می‌توانید تجربه‌ای متفاوت با قهرمان‌های دیزنی کسب کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

قطعا همه ما با انیمیشن‌های دنیای دیزنی (Disney) خاطرات زیادی داریم و حتی هرازگاهی آرشیو خود را باز می‌کنیم و یکی از انیمیشن‌های قدیمی و خاطره‌انگیز گذشته را تماشا می‌کنیم. با این حال دیزنی در کار خود تنها به مدیوم سینما بسنده نکرده و وارد صنعت بازی‌های ویدیویی نیز شده است و مثال بارز برای حضور دیزنی در صنعت بازی‌های ویدیویی، سری Kingdom Hearts است. همچنین رفته رفته این سری وارد پلتفرم موبایل شد و در ادامه شاهد استودیوهای بازیسازی بودیم که با الهام گرفتن از این مجموعه، سعی کردند بازی خود را توسعه دهند. یکی از این استودیوها، استودیو PerBlue Entertainment است که بازی موبایل Disney Heroes: Battle Mode را توسعه داده است. نکته این الهام‌گیری، این است که استودیو PerBlue Entertainment در بازی اندروید و آیفون Disney Heroes: Battle Mode صرفا از قهرمان‌های دیزنی در بازی‌های ویدیویی استفاده کرده است تا آن را با المان‌های خاص خود ترکیب کند. نتیجه‌ی تمامی این کارها، اثری جذاب با داستانی متفاوت است که می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها به خود جذب کند.

معرفی بازی موبایل Disney Heroes: battle Mode

داستان بازی تجربه‌ای متفاوت را در دسترس کاربران قرار خواهد داد

داستان بازی Disney Heroes: Battle Mode از جایی شروع می‌شود که رالف، قهرمان داستان انیمیشن Wreck-It Ralph، قصد دارد پا به دنیای قهرمان‌ها بگذارد و پس از ورود، می‌فهمد که دنیا به‌هم ریخته است و قهرمان‌ها در حال مبارزه با نیروهای پلید هستند. مشکل از جایی جدی می‌شود که می‌فهمند این نیروی ویژه قابلیت تبدیل کردن قهرمان‌ها، به ضدقهرمان‌ها را دارد و از این‌رو کار قهرمان‌های داستان سخت‌تر از قبل می‌شود؛ زیرا جدای از پیدا کردن سرمنشا این اتفاقات، باید مراقب یکدیگر باشند تا توسط این نیروی اهریمنی گرفتار نشوند. داستان بازی شروع بامزه‌ای دارد و همین روند تا انتها ادامه پیدا می‌کند. در این حال داستان چیزی نیست که بازی موبایل Disney Heroes: Battle Mode روی آن تمرکز دارد و بلکه گیم‌پلی، عامل مهمی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی Disney Heroes: Battle Mode یک اثر تیمی مبارزه‌ای است که در جریان آن شما باید در استیج‌های مختلف با دشمنان مبارزه کنید و آن‌ها را از بین ببرید. بازی موبایل Disney Heroes: Battle Mode دارای چند چپتر مختلف است که در جریان هر چپتر، چندین مرحله برای شما تعبیه شده است و نکته جالب، این است که هر مرحله نیز برای کامل شدن‌اش شامل چند زیرمجموعه می‌شود. زمانی که بازی را شروع می‌کنید، شما هستید و دو همراه که اعضای تیم انیمیشن Incredibles هستند و رفته رفته با پیشروی در خط داستانی و انجام مراحل مختلف، شخصیت‌های بیشتری را آزاد خواهید کرد.

Badgeها مورد مهمی هستند که باید آن‌ها را روی تمامی قهرمان‌های خود اعمال کنید

البته آزادسازی شخصیت‌ها بدین شکل است که باید تکه‌های کارت آن‌ها را کسب کنید تا بتوانید در انتها آن‌ها را آزاد کنید. این مورد برای لول‌آپ و قهرمان‌های بازی نیز صدق می‌کند. با انجام مراحل بازی Disney Heroes: Battle Mode، یک سری پاداش به شما داده می‌شود که این پاداش‌ها شامل آیتم‌هایی به نام Badges می‌شود. حال Badgeها به چه دردی می‌خورند؟ هر قهرمان در بخشی به نام Heroes، صفحه مخصوص به خودش را دارد که در این صفحه می‌توانید از Badgeهایی که دریافت کرده‌اید، روی قهرمان خود استفاده کنید و وظیفه این آیتم‌ها تقویت آمار کلی تیم شما است. یکی از مواردی که در طول مبارزات خود باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از قدرت شخصیت‌های تیم‌تان و همچنین استفاده درست از Badgeها است. همیشه سعی کنید از Badgeهایی که دریافت می‌کنید، روی هر سه شخصیت تیم‌تان استفاده کنید تا قدرت‌ آن‌ها در طول مبارزات یکسان تقویت شود. از طرفی با هر بار کشتن دشمنان و ضربه‌زدن، یک نوار انرژی زیر کارت شخصیت شما پر می‌شود که با استفاده از آن، قهرمان شما از قابلیت ویژه‌اش استفاده می‌کند که این قابلیت ویژه می‌تواند شما را در بعضی از مبارزات نفس‌گیر، نجات دهد.

معرفی بازی موبایل Disney Heroes: battle Mode

درکل بازی اندروید و آیفون Disney Heroes: Battle Mode تنها دارای بخش داستانی است، اما طولانی‌ بودن این بخش خود دلیلی است که این بازی را تجربه کنید؛ زیرا پتانسیل این را دارد که شما را ساعت‌ها جذب خود کند و از همه مهم‌تر چه کسی است که بدش می‌آید با قهرمان‌های دیزنی، وارد میدان مبارزه شود؟

دانلود بازی اندروید و آیفون Disney Heroes: Battle Mode


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده